Olivier Janiak redaktorem naczelnym ELLE Man

Informacja Prasowa - 02.02.2018
269

Olivier Janiak redaktorem naczelnym ELLE Man

Luksusowy magazyn dla mężczyzn ELLE Man zwiększa periodyczność do 4 wydań w roku, a nowym redaktorem naczelnym zostaje Olivier Janiak. Pierwsze wydanie w 2018 pod kierownictwem nowego redaktora naczelnego pojawi się w sprzedaży 22 marca.

Olivier Janiak, dziennikarz i prezenter telewizyjny, był współtwórcą i redaktorem naczelnym magazynu dla mężczyzn „Malemen” w latach 2008-2013. Ukończył studia na Wydziale Prawa. Od dwudziestu lat związany jest ze stacją TVN, dla której prowadzi i produkuje programy.

 

„Objęcie stanowisko redaktora naczelnego ELLE Man traktuje jako twórcze wyzwanie. W zmieniającym się nieustannie świecie mediów, niezmienne pozostają jednak takie wartości jak: jakość i kontent. Wiem, że nie tylko dla mnie. Kreowanie ponadczasowych treści, zostających z odbiorcą, czytelnikiem na dłużej, to coś motywuje mnie do tego, by po raz kolejny wejść na rynek prasy. Wierzę, że we współczesnym świecie pełnym błahych, chwilowych treści jest miejsce na coś prawdziwego. Elle Man to magazyn o modowym DNA i to się nie zmieni, spróbuję jednak wraz z zespołem dodać do tego sporą porcję stylu, klasy, i przede wszystkim wiedzy, chciałbym promować ciekawość świata i otwartość na drugiego  człowieka. Prezentować inspirujące postaci, którym chce się żyć, i życie zauważać, a nie przechodzić obok niego. W nowym ELLE Man punktem wyjścia będzie elegancja, w różnym, także awangardowym wydaniu, pojawią się nowe obszary tematyczne i nowatorski sposób prezentowania treści. Zmienimy delikatnie szatę graficzną magazynu, upraszczając ją, uspokajając. Pojawią się znani autorzy, profesjonaliści w poszczególnych dziedzinach. Trzonem ELLE Man pozostaje dotychczasowa redakcja, której doświadczenie jest kluczowe – mówi nowy redaktor naczelny Olivier Janiak.

ELLE Man zadebiutował w październiku 2015 roku, do tej pory ukazywał się w 2 razy w roku.

Comments

comments

269
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...