oLIVE media prowadzi obsługę komunikacji Laviro – polskiej aplikacji rabatowej

Informacja Prasowa - 10.07.2024
157

Współpraca specjalistów oLIVE media z Laviro rozpoczęła się w pierwszym kwartale 2024 roku

Agencja oLIVE media współpracuje z Laviro – aplikacją mobilną opartą na modelu subskrypcji, która oferuje użytkownikom rabaty w szerokim spektrum usług i produktów i pomaga im oszczędzać. Synergia ma na celu wzmocnienie pozycji marki w świadomości polskich konsumentów oraz budowanie jej wizerunku w sieci.

Współpraca specjalistów oLIVE media z Laviro rozpoczęła się w pierwszym kwartale 2024 roku. Partnerstwo obejmuje obsługę procesów komunikacyjnych marki, w tym public i media relations oraz doradztwo w zakresie prowadzenia kont społecznościowych i influencer marketingu.

Za kampanię PR dla Laviro odpowiadał zespół Katarzyny Kamińskiej z największym udziałem Soni Stępień, senior PR specjalistki w oLIVE media. Działania uwzględniały  m.in. prowadzenie biura prasowego, tworzenie i dystrybucję komunikatów prasowych, przygotowywanie artykułów branżowych oraz proaktywne nawiązywanie relacji z dziennikarzami i inicjowanie wywiadów.

W ramach obsługi social mediów zespół kierowany przez Jessicę Grabowską prowadzi bieżący audyt aktywności marki na Facebooku, Instagramie i TikToku oraz doradza w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych. Działania obejmują m.in. koncepcję współpracy z influencerami, przygotowywanie briefów dla content creatorek współpracujących z klientem, organiczne budowanie społeczności oraz community management.

Synergia usług z obszarów public relations i social media ma na celu przede wszystkim wzrost widoczności marki w mediach i internecie oraz pozyskanie nowych użytkowników aplikacji i partnerów biznesowych. Laviro działa na zasadzie subskrypcji, oferuje stały dostęp do licznych ofert i rabatów.

Comments

comments

157
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...