oLIVE media i Grupa Symfonia, współpracują od ostatniego kwartału 2024 roku, a w tym miesiącu podpisały kontrakt długoterminowy
Symfonia, wiodący na polskim rynku dostawca innowacyjnego oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw, nawiązała współpracę z agencją komunikacji 360° oLIVE media, która dba o widoczność marki w mediach.
oLIVE media i Grupa Symfonia, współpracują od ostatniego kwartału 2024 roku, a w tym miesiącu podpisały kontrakt długoterminowy. Celem kolaboracji są kompleksowe działania z zakresu public i media relations, nastawione na budowanie świadomości i wizerunku marki wśród przedsiębiorców i potencjalnych partnerów biznesowych.
Zespół PR Business agencji zajmuje się doradztwem komunikacyjnym, przygotowuje i dystrybuuje materiały prasowe, koordynuje relacje z mediami, organizuje wywiady z przedstawicielami firmy, prowadzi bieżącą współpracę z ekspertami Symfonii, dbając o ich widoczność w mediach, a także obecność na kluczowych wydarzeniach branżowych. oLIVE media odpowiada również za komunikację akwizycji nowych podmiotów do Grupy Symfonia. W ramach obowiązków agencja zajmie się również przygotowaniem raportów oraz organizacją spotkań prasowych.
Za realizację działań po stronie oLIVE media odpowiadają Senior PR Specialist Zuzanna Fabiańska oraz Junior PR Specialist Natalia Głatki. Projekt koordynuje Team Leaderka, Anna Gajewska.
Comments
