Olga Słobodzian dołączyła do Nieagencji
Do Nieagencji, firmy specjalizującej się w transformacji cyfrowej dołączyła Olga Słobodzian. Jako nowy członek zespołu będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji, emplyer branding, oraz szkolenia z zakresu mediów społecznościowych dla klientów Nieagencji.
Olga Słobodzian wcześniejsze doświadczenia zdobywała w branży szkoleniowej, z którą jest związana od 7 lat. Szkoli m.in. z zakresu budowania marki osobistej, rekrutacji direct search oraz copywritingu w HR. Od 4 lat zajmuje się także rekrutacją direct i executive search. Na co dzień prowadzi również bloga Robię HR, na którym dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. Olga jest laureatką plebiscytu Top 10 najbardziej wpływowych głosów polskiego LinkedIn 2018 organizowanego przez Magazyn Re:Post. Ukończyła Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS oraz Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Studiowała m.in.: politykę społeczną, neurokognitywistykę, seksuologię oraz psychologię. W Nieagencji będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji, employer branding oraz szkolenia z zakresu mediów społecznościowych.