Oleofarm z nową agencją public relations – PR.me

Redakcja PR - 27.09.2018
44

W czerwcu wrocławski koncern farmaceutyczny Oleofarm rozstrzygnął przetarg na obsługę public relations.

W ramach współpracy PR.me odpowiada za prowadzenie biura prasowego dla dziewięciu marek z portfolio Oleofarm, między innymi dla D-Vitum, LenVitol, Collaflex, Soków i Olejów Świata. Agencja zajmuje się także przygotowaniem strategii komunikacji poszczególnych marek, media relations oraz współpracą z influencerami.

Po stronie PR.me realizacją działań zajmują się Małgorzata Skwira (PR Manager i współzałożycielka agencji), Anna Matyjewicz (PR Manager i współzałożycielka agencji) oraz Aleksandra Konecka (Account Executive).

PR.me to agencja public relations specjalizująca się w obsłudze marek z sektorów beauty, lifestyle i healthcare. Realizuje działania dla Coty Polska (Rimmel, Sally Hansen, adidas Fragrances, Playboy Fragrances), Orkla Care (Bio-Oil), Sennheiser. Współpracuje z agencją Cut The Mustard w obszarze public relations dla marki Reebok w Polsce oraz na Litwie, Łotwie i w Estonii.

Comments

comments

44
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...