Ola Polak jako Head of Innovation w Yieldbird

Informacja Prasowa - 03.04.2018
281

Ola Polak jako Head of Innovation w Yieldbird

 Ola Polak, poprzednio Strategic Partners Manager w Google, dołączyła od kwietnia br. do zespołu Yieldbird. Obejmie nowo utworzone stanowisko Head of Innovation, sprawując nadzór nad działami R&D oraz marketingu, a także wspierając strategiczny rozwój spółki.

– Ola Polak to osoba łącząca dojrzałość biznesową i doświadczenie, ze świetnym zmysłem strategicznym i bardzo pozytywnym nastawieniem do życia. To zawodniczka, która byłaby wzmocnieniem w każdej drużynie na świecie, więc bardzo cieszymy się, że wybrała właśnie nas – mówi Marcin Ekiert, prezes zarządu i współtwórca Yieldbird.

Jako Head of Innovation Ola Polak będzie odpowiadała za skalowanie i rozwój nowych produktów w portfolio Yieldbird. W najbliższych miesiącach skoncentruje się na zbudowaniu i wprowadzeniu na rynek innowacyjnego rozwiązania SaaS dla wydawców, które pozwoli zagwarantować dalszy dynamiczny wzrost spółki. Pierwsze zewnętrzne testy nowego produktu zaplanowane są już na pierwszą połowę roku. Jednocześnie na nowym stanowisku pokieruje działaniami marketingowymi, wspierając dalszy globalny rozwój biznesu Yieldbird.

Ola Polak ma niemal 10-letnie doświadczenie na rynku usług internetowych w Polsce i na świecie. Ostatnio pracowała w Google, gdzie na stanowisku Strategic Partners Managera rozwijała biznesy wydawców w Europie Środkowo-Wschodniej. Wcześniej zajmowała się badaniami i rozwojem biznesu po stronie wydawców w Wirtualnej Polsce, ITI Neovision i Polskapresse. Pracowała także jako Strategy Manager w agencji reklamowej IQ Marketing.

Yieldbird jest spółką specjalizująca się w optymalizacji przychodów z reklamy programatycznej, działającą w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Łacińskiej. Aktualnie w swoim portfolio ma ponad 250 wydawców. W 2017 r. Yieldbird znalazł się w zestawieniu „Technology Fast 50 Central Europe” – przygotowywanym przez Deloitte rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowo-Wschodniej, a także, jako jedyna firma z Polski, został finalistą konkursu The Drum Digital Trading Awards w kategorii The Best Ad Ops Team. Głównym udziałowcem Yieldbird jest Agora S.A.

Comments

comments

281
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...