OKNOPLAST, czyli okna bardzo modne

Informacja Prasowa - 14.03.2017
123

W serwisie naTemat ukazał się wywiad z szefową działu marketingu OKNOPLAST

Czy okna moga stać sie produktem pożądanym przez konsumentów i modnym? Okazuje się, że tak. W rozmowie z serwisem naTemat, szefowa działu marketingu OKNOPLAST Magdalena Cedro przekonuje, że kreatywne podejście w branży okien jest gwarantem sukcesu. 

Z mojego punktu widzenia obecnie okno może być trochę jak sukienka, przez którą chcemy pokazać swoją osobowość. Dla jednych, którzy cenią sobie klasykę, ponadczasowość i elegancję, okno jest jak „mała czarna”. Powinno być w klasycznym, ponadczasowym kolorze, ale idealnie skrojone i wykonane. Dzięki temu będzie harmonijnym tłem do dodatków: kolorowych rolet, zasłon lub firan i kwiatów w donicach. Podobnie jak sukienki Chanel nasze okna są wykonane z świetnych jakościowo materiałów, a dodatki na nich będą pięknie wyglądać.  – mówi w rozmowie z naTemat Magdalena Cedro.

Do lektury całego wywiadu na temat marketingu w branży okien zapraszamy do serwisu naTemat.

 

Comments

comments

123
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...