string(116) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/03/3624811849_447cca62ba_b-1024x500.jpg');"
string(90) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/03/3624811849_447cca62ba_b-1024x500.jpg"
W serwisie naTemat ukazał się wywiad z szefową działu marketingu OKNOPLAST
Czy okna moga stać sie produktem pożądanym przez konsumentów i modnym? Okazuje się, że tak. W rozmowie z serwisem naTemat, szefowa działu marketingu OKNOPLAST Magdalena Cedro przekonuje, że kreatywne podejście w branży okien jest gwarantem sukcesu.
Z mojego punktu widzenia obecnie okno może być trochę jak sukienka, przez którą chcemy pokazać swoją osobowość. Dla jednych, którzy cenią sobie klasykę, ponadczasowość i elegancję, okno jest jak „mała czarna”. Powinno być w klasycznym, ponadczasowym kolorze, ale idealnie skrojone i wykonane. Dzięki temu będzie harmonijnym tłem do dodatków: kolorowych rolet, zasłon lub firan i kwiatów w donicach. Podobnie jak sukienki Chanel nasze okna są wykonane z świetnych jakościowo materiałów, a dodatki na nich będą pięknie wyglądać. – mówi w rozmowie z naTemat Magdalena Cedro.
Do lektury całego wywiadu na temat marketingu w branży okien zapraszamy do serwisu naTemat.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
