Okładka XV-lecia Konkursu GrandFront!

Informacja Prasowa - 17.03.2017
126

Redakcje wybiorą najlepszą okładkę XV-lecia Konkursu GrandFront

 

12 marca zakończono przyjmowanie zgłoszeń w XV edycji Konkursu Izby Wydawców Prasy na Prasową Okładkę Roku GrandFront 2016. Równocześnie rozpoczyna się głosowanie na najlepszą okładkę prasową XV- lecia Konkursu.

Jubileuszowa Nagroda GrandFront zostanie przyznana dla najlepszej strony tytułowej lub okładki tytułów wydawanych w Polsce w ostatnich 15 latach. Okładka ta zostanie wybrana przez redakcje prasowe w głosowaniu bezpośrednim spośród tych, które otrzymały nagrodę GrandFront w poprzednich edycjach Konkursu. Na okładki głosować można na stronie Konkursu www.grandfront.pl. Prawo do głosowania mają redakcje prasowe – każda redakcja dysponuje jednym głosem, który oddaje drogą elektroniczną przez swojego przedstawiciela. Głosowanie trwać będzie do 21. kwietnia 2017 r.

W 2012 roku, przy okazji X edycji Konkursu w głosowaniu redakcji tytuł GrandFront Dekady zdobył Duży Format i Gazeta Wyborcza.

„Przez 15 lat istnienia Konkursu tytuły GrandFront w większości zdobywały znakomicie skomponowane i zrealizowane okładki, ale przede wszystkim wydarzenia. Docenić należy fakt, że redakcje decydują się poświęcić całą pierwszą stronę pewnemu wydarzeniu i włożyć dodatkowy wysiłek w nadanie mu atrakcyjnej, emocjonalnej, formy. Ciekaw jestem jak potoczy się głosowanie redakcji na nagrodę XV- lecia. Czy spojrzenie redakcji będzie inne niż 5 lat temu, kiedy wybierały Nagrodę Dekady?” – powiedział Tomasz Kuczborski, członek Jury Konkursu.

Rozstrzygnięcie Konkursu oraz wręczenie nagród nastąpi maju br., podczas uroczystej Gali w Akademii Sztuk Pięknych na Wybrzeżu Kościuszkowskim w Warszawie.

Konkurs GrandFront to najważniejsze wydarzenie i możliwość zdobycia najbardziej prestiżowego polskiego wyróżnienia dla twórców grafiki prasowej. Konkurs jest miejscem prezentacji inspirujących rozwiązań, twórczych pomysłów i profesjonalnie przygotowanych okładek gazet  i czasopism, a także elektronicznych wydań serwisów prasowych.

Patronem Konkursu jest Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, a współorganizatorem Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie. Konkurs jest wspierany przez firmy działające na rzecz polskiego rynku prasowego, takie jak: Empik, Ruch SA, Quad/Graphics, ZAIKS oraz SDiW REPROPOL, a także Wydawców Prasy, wśród których są: Agora, Burda International Polska, Edipresse, Gremi Media, Grupa ZPR Media, Polityka, Polska Press Grupa oraz Ringier Axel Springer Polska. Patronami medialnymi są Telewizja Polska, Polska Agencja Prasowa oraz miesięcznik „Press”.

Szczegółowe informacje dotyczące Konkursu znaleźć można na stronie www.grandfront.pl

Comments

comments

126
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...