Okładka Vogue Polska na widelcu satyry

Redakcja PR - 15.02.2018
286

Okładka Vogue Polska na widelcu satyry

Nie milknie temat premiery polskiego Vogue. Wiele osób czekało na tę chwilę i się doczekało. 14 lutego w kioskach pojawił się premierowy magazyn mający 364 strony.

Wielką sensację wzbudziła okładka pisma. Pojawiły się na niej dwie modelki Anja Rubik i Małgorzata Bela. Czytelnicy bardzo różnie na nią reagowali. Jedni bardzo chwalili:

Świetne. Takie „uliczne”, ” szare”, „ponure”, niby przypadkowe. Takie swojskie – Napisała jedna z internautek.

Inni krytykowali:

Rozczarowanie ! Bardzo przykre, że sami robimy sobie taką krzywdę. Trudno nawet o tym pisać! – Komentowała inna.

Ciekawym zjawiskiem, jakie obecnie ma miejsce w social mediach, jest pojawianie się parodii zdjęcia z okładki modowego magazynu. Autorzy humorystycznych fotek nawiązywali do scenerii i sposobu pozowania modelek pierwowzoru.

W ten sposób reagowali zarówno zwyczajni użytkownicy Facebooka, jak i firmowe profile. Ciężko jednoznacznie stwierdzić czy okładka pierwszego polskiego Vogue jest udana, czy nie. Dyskusja na ten temat szybko nie ucichnie. Wymiana argumentów na forach cały czas trwa. Kilka przedstawionych powyżej zdjęć z pewnością doda jeszcze więcej pikanterii całej dyskusji.

Comments

comments

286
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...