Okęcie doczekało się aplikacji mobilnej

Informacja Prasowa - 12.12.2019
38

Okęcie doczekało się aplikacji mobilnej

Lotnisko Chopina wychodzi naprzeciw oczekiwaniom pasażerów i udostępnia oficjalną i w pełni bezpłatną aplikację opracowaną z myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych. Dzięki niej poruszanie się po terminalu będzie łatwiejsze i wygodniejsze niż wcześniej.

Dzięki oficjalnej aplikacji Lotniska Chopina pasażer otrzymuje, między innymi, możliwość zeskanowania karty pokładowej i natychmiastowego uzyskania informacji o swoim locie, jak również wygodnego nawigowania do odpowiedniego gate’u. Zyskuje też wygodną wyszukiwarkę lotów, gdzie wiadomości o rejsach (przylotach i odlotach) są aktualizowane w czasie rzeczywistym. Co więcej, w aplikacji można także sprawdzić numery stanowisk odprawy biletowo-bagażowej (check-in) i gate’ów dla poszczególnych lotów.

Jest również sekcja aktualności z najświeższymi informacjami ze stołecznego portu oraz zestaw najważniejszych wiadomości – z punktu widzenia podróżujących – takich jak prawa pasażera w UE, czy informacja o zagubionym bagażu. Do tego otrzymujemy dokładną mapę, na której można wyświetlić punkty handlowe z podziałem na sklepy, gastronomię i usługi finansowe. Na tym nie koniec. Po kliknięciu odpowiedniego linka, z poziomu menu, automatycznie można połączyć się z informacją lotniskową.

– Ta aplikacja to przystępny przewodnik po naszym porcie – powiedział Piotr Rudzki, rzecznik prasowy Lotniska Chopina. – Z wielką radością w ręce podróżnych oddajemy funkcjonalne i przemyślane narzędzie, które zapewnia przydatne rozwiązania zamknięte w przejrzystym menu oraz intuicyjnym interfejsie – dodał Piotr Rudzki.

W pełni bezpłatna aplikacja stołecznego portu jest dostępna w języku polskim i angielskim. Program dostosowany do smartfonów i tabletów, które pracują na systemach iOS i Android znaleźć można w App Store i Google Play. Lotnisko Chopina to największy port lotniczy nad Wisłą. W 2018 roku odprawiano tam 17,8 mln pasażerów, co stanowi blisko 40 proc. całego ruchu, jaki wygenerowano w zeszłym roku na polskich lotniskach. Z aplikacji będą mogli też korzystać tzw. podróżni tranzytowi, którzy często w ogóle nie wychodzą z lotniska pomiędzy lotami. Ta grupa klientów stanowi w porcie imienia Fryderyka Chopina już około jednej trzeciej wszystkich pasażerów.

Comments

comments

38
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...