Ogrodowa sielanka w nowej reklamie Castoramy

Informacja Prasowa - 24.04.2019
109

Ogrodowa sielanka w nowej reklamie Castoramy

Castorama zaprezentowała spot telewizyjny wspierający promocję najnowszej gamy ogrodowej. W pełnym pozytywnych emocji filmie spółka ponownie pokazuje, jak sprytne rozwiązania, właściwe produkty i odpowiednia aranżacja przestrzeni mogą wpływać na relacje z bliskimi.

Najnowsza reklama Castoramy jest kontynuacją zainicjowanej w ubiegłym roku kampanii „Potrzeby inspirują do zmian”.Opowiada historię, która mogłaby rozegrać się w wielu przydomowych ogrodach. Kto z młodych rodziców nie marzył bowiem o chwili odpoczynku, np. wylegiwaniu się na leżaku z książką w ręku czy sadzeniu ulubionych kwiatów, lecz musiał porzucić swoje sielankowe plany i skupić uwagę na pociechach? O tym, że przy wsparciu Castoramy relaks w takich okolicznościach jest możliwy, odbiorcy spotu mogą przekonać się już od 23 kwietnia, dnia jego premiery.

 – Nasz film jest wspaniałym potwierdzeniem tego, że odpowiednio planując przestrzeń, możemy też zadbać o swoje samopoczucie, komfort oraz pozytywnie wpłynąć na czas spędzany z najbliższymi. Ogród to idealne miejsce do relaksu niezależnie od tego, czy chcemy się w nim wylegiwać, czy oderwać się od codziennego zgiełku, wykonując różne prace i cieszyć się kontaktem z naturą. Chwile odpoczynku na świeżym powietrzu są możliwe, nawet gdy towarzyszą nam pełne energii i chęci do zabawy dzieci. Dzięki naszej ofercie i pomocy Doradców jesteśmy w stanie wesprzeć Klientów w tworzeniu przestrzeni dopasowanej do ich potrzeb, pomagając w aranżacji ogrodów, tarasów i balkonów o różnej powierzchni”– mówi Beniamin Schön, Dyrektor ds. Klienta i Digitalu.

Nowa reklama jest częścią kampanii promującej szeroką gamę produktów i ciekawych rozwiązań zaprezentowanych przez Castoramę w katalogu Twój Ogród i Balkon 2019. Na dalszym etapie emitowane bedą również spójne z przyjętą koncepcją, dodatkowe spoty przedstawiające wybrany asortyment ogodowy, oferowany przez firmę w swoich sklepach oraz na stronie www.castrama.pl. Działania obejmują największe stacje telewizyjne oraz radiowe, internet i billboardy.Kreację przygotowała agencja 2012. Za produkcję materiałów odpowiadała Papaya Films, a za zaplanowanie i zakup mediów dom mediowy Mindshare.

Comments

comments

109
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...