
Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej doceniają tych, co dla smaku zrobią wszystko i… wydają książkę
Informacja Prasowa - 18.06.2025„Niezwykła księga grillowych poświęceń”
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru, sami nie mając czasu zjeść. A wszystko to po to, żeby inni mogli spokojnie siedzieć przy stole i czekać na coś pysznego. W „Niezwykłej księdze grillowych poświęceń” znalazły się historie ludzi, którzy sprawiają, że grill uda się w każdej sytuacji. W książce nie zabrakło grillowych przepisów, stworzonych przez szefów kuchni Heinz, którzy tak kochają grilla, że zajmują się nim zawodowo. Co więcej, w myśl idei Dla smaku wszystko, książka została wzbogacona o specjalne strony, które można wykorzystać jako podpałkę.
Pod hasłem „Dla smaku wszystko” powstał wielowymiarowy projekt, który podkreśla pasję do jedzenia oraz zaangażowanie w przygotowanie idealnego posiłku. Kampania, która trwa do 20 czerwca, została zaprojektowana tak, aby angażować odbiorców na wielu poziomach i w różnych kanałach komunikacji. Działania obejmują obecność w digitalu oraz mediach społecznościowych, takich jak TikTok, Instagram i Facebook, a także konkurs konsumencki. Dodatkowo wykorzystano nośniki reklamy zewnętrznej w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi, Gdyni oraz Gdańsku, które przyciągają uwagę mieszkańców i zachęcają do celebrowania sezonu grillowego z produktami Heinz.
– Naszym celem było stworzenie kampanii, która nie tylko wyróżni Heinz, ale przede wszystkim opowie historię o pasji, poświęceniu i miłości do smaku – wartościach, które łączą markę z jej konsumentami. Dzięki bliskiej współpracy udało nam się opracować projekt, który opowiada prawdę o grillowaniu w charakterystycznym stylu komunikacyjnym, właściwym dla marki Heinz – mówi Patryk Michoń, Creative Group Head, odpowiedzialny za kampanię.
W ramach konkursu przygotowanego przez markę można wygrać jeden z grillowych niezbędników zawierający kultowe sosy Heinz oraz książkę pt. Niezwykła Księga Grillowych Poświęceń, która została stworzona przez zespół kreatywny Ogilvy we współpracy z szefami kuchni Kraft Heinz.
Książka to prawdziwy hołd dla wszystkich, którzy wkładają serce i wysiłek w przygotowanie niezapomnianych grillowych uczt. Publikacja zawiera zabawne historie o grillowych poświęceniach, praktyczne porady oraz 20 przepisów opracowanych przez profesjonalnych kucharzy Heinz.
Wydawcą książki jest Kraft Heinz, a dzięki nadanemu numerowi ISBN 1 z 1000 wydanych egzemplarzy trafi do zbiorów Biblioteki Narodowej.
Agencja Ogilvy odpowiada za koncept strategiczny oraz realizację kampanii, w tym opracowanie książki, realizację konkursu oraz działania w digitalu i na zewnętrznych nośnikach reklamy.
Comments
