Oficjalna premiera marki Bud w Polsce

Informacja Prasowa - 01.10.2019
214

Oficjalna premiera marki Bud w Polsce

Jedna z najbardziej cenionych na świecie marek piwnych debiutuje w Polsce. Za jej rozwój będzie odpowiedzialny nowo powstały, zaangażowany zespół.

Największa na świecie firma piwowarska Anheuser-Busch InBev zdecydowała się uruchomić w Polsce własną dystrybucję piwa Bud. Oficjalnej premierze towarzyszy zainaugurowana w miniony weekend czteromiesięczna seria odbywających się w Warszawie wydarzeń BUDX, której częścią są prace i występy polskich artystów. BUDX to wyjątkowa formuła muzycznych wydarzeń wspierana przez markę Bud.

Bud, znana na świecie marka premium, na niewielką skalę była już dostępna w Polsce.

Polski przemysł piwowarski szybko się rozwija, a popyt na piwa premium jest duży. Bud ma szansę zadowolić konsumentów dzięki wyjątkowemu smakowi, który dobrze wpisuje się w konkretne konteksty, takie jak życie nocne.

 

– Oficjalna premiera marki Bud w Polsce to dla nas duża rzecz, chcemy zamieszać na rynku i dać konsumentom solidną dawkę energii – powiedział Bart Goense, zarządzający marką Bud w Polsce.  -Mamy świadomość, że polski rynek jest bardzo konkurencyjny,
a rozpoznawalność marki duża, podobnie jak popyt na Buda. To właściwy moment, by wprowadzić nasz ceniony lager z segmentu “easy drink”. Rozpoczynamy w Warszawie, ruszając z serią wydarzeń kulturalnych w ramach globalnej formuły BUDX, dobrze znanej już choćby w Paryżu, Amsterdamie czy Santiago.

 

Premierowa impreza BUDX odbyła się w sobotę, 28 września w warszawskim klubie newonce. Udział wzięły w niej m.in. polskie didżejki Neen-Nah, Zuza OK i Bubblegun, występujące jako International Girls DJ’s. Gwiazdą wieczoru był Paweł Swanski, który specjalnie na tę okazję stworzył mural przy Metro Politechnika w Warszawie. Imprezy BUDX są otwarte dla publiczności, a uczestniczą w nich znani artyści zapraszani przez Buda.

 

– Warszawa jest nowym Berlinem, miastem, które bardzo szybko się zmienia. Jesteśmy przekonani, że Bud może być częścią tej zmiany, dając mieszkańcom dużo dobrej energii oraz wspierając lokalnych artystów i kulturę – dodaje Julia Martinez, menedżer marketingu.

 

Na ten rok przewidziane są jeszcze trzy imprezy z serii BUDX. W najbliższych miesiącach marka skupi się na współpracy z polskimi artystami.

Comments

comments

214
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...