W konkursie KTR szukamy tego, co zaskakuje, wyłamuje się ze schematów i wyznacza nowe kierunki
Takie właśnie projekty – odważne, świeże, niezwykłe – znalazły się wśród tegorocznych nominacji.
W tym roku do konkursu zgłoszono aż 1450 projektów przygotowanych przez 448 podmiotów, to najwyższy wynik w historii KTR.
Jury, złożone z ponad 100 specjalistek i specjalistów, oceniało zgłoszeniaw dwóch etapach. W pierwszym jurorzy dokonali wstępnej selekcji, w drugim – w trakcie wspólnych obrad – wyłonili nominacje i nagrody. Jury mogło nominować maksymalnie 30 procent kampanii, co czyni samą nominację znaczącym wyróżnieniem.
Prezentujemy 393 nominacje. Pełne listy nominowanych dostępne są na stronach konkursów: www.ktr.org.pl/.
Uroczyste wręczenie głównych nagród zwycięzcom odbędzie się 9 września 2025 roku podczas Gali KTR w Teatrze Roma w Warszawie. Więcej informacji o wydarzeniu już wkrótce.
Obradom jury KTR 2025 przewodniczyli:
- Michał Sęk, Saatchi & Saatchi (kategoria Communication)
- Barbara Niedziela, 2012 Agency (kategoria Creative Strategy)
- Tytus Klepacz, Here Comes The Sun (kategoria Entertainment)
- Mateusz Machalski, ASP Warszawa (kategoria Design)
- Marcin Talarek, Gong (kategoria For Good)
- Mateusz Felsmann, Twin.collective (kategoria Technology)
- Magda Olak, TANK (kategorie Craft Audio, Video)
- Olga Koka Skowrońska, Wunderkamera (kategoria Craft Fotografia)
- Ada Zielińska (kategoria Craft Ilustracja)
Comments
