„Odkryj radość podróżowania” – Sun & Fun reklamuje lato 2020

Informacja Prasowa - 03.01.2020
274

„Odkryj radość podróżowania” - Sun & Fun reklamuje lato 2020

Wraz z początkiem 2020 roku, czyli w okresie intensywnego planowania przez Polaków wakacji, biuro podróży Sun & Fun Holidays startuje z kampanią reklamową, której celem jest promocja i wsparcie sprzedaży oferty Lato 2020.

Kampania będzie prowadzona na poziomie ogólnopolskim i obejmie działania w telewizji oraz w internecie. Jej kluczowym elementem są 15-sekundowy spot reklamowy oraz billboard sponsorski, które będą emitowane w styczniu w głównych stacjach telewizyjnych obejmujących m.in.: pakiet TVN, Polsatu i TVP. Równolegle z kampanią telewizyjną, biuro podróży będzie prowadziło szerokie działania w internecie m.in. na portalach WP, Onet, social mediach, a także w modelu programmatic.

– Poprzez kampanię chcemy wzmocnić nasz wizerunek jako organizatora beztroskich wakacji, w tym przede wszystkim wyjazdów rodzinnych do klubów z polskimi animacjami, z których jesteśmy znani na rynku. – mówi Natalia Knap, dyrektor ds. marketingu Blue Style. – Celem naszych działań jest także zwrócenie uwagi na atrakcyjne ceny wyjazdów oraz benefity wynikające z wcześniejszego planowania wakacji. W promocyjnym okresie First Call można zarezerwować tygodniowe wakacje z przelotem już za 1190 zł wpłacając zaledwie 15% zaliczkę – dodaje.

Już we wrześniu 2019 Sun & Fun Holidays rozpoczął sprzedaż wycieczek na Lato 2020. Najnowsza oferta touroperatora to wyselekcjonowane hotele w znanych i lubianych przez polskich klientów kurortach Egiptu, Tunezji, Bułgarii, Turcji, Grecji i Maroka. Wizytówką biura podróży są kluby z polskimi animacjami dla dzieci i dorosłych: Blue Club i Croco Club. W tym roku Sun & Fun Holidays zaprasza już do 21 obiektów z wyjątkowym programem  i opieką świetnie przygotowanych polskich animatorów. W okresie „First Call”, który potrwa do 30.01.2020, touroperator oferuje sięgające 35% rabaty i atrakcyjny pakiet dodatkowych korzyści m.in.: 15% zaliczkę oraz możliwość bezpłatnej zmiany rezerwacji.

Za zaplanowanie działań i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Republic.

 

 

 

Comments

comments

274
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...