„Odkryj magię oczekiwania na Święta” – świąteczna kampania Milka

Informacja Prasowa - 30.11.2016
4

Ruszyła świąteczna kampania marki Milka

Wystartowała świąteczna kampania marki Milka, należącej do firmy Mondelez Polska. Jest to największa tegoroczna aktywacja marki. Pracowały przy niej agencje: VML Poland, Carat, Big Picture i Event Factory.

Okres przedświąteczny to dla wielu z nas czas pośpiechu, nerwów, stresu, nadmiaru zadań do wykonania. W tym całym ambarasie umyka nam często pozytywny, świąteczny nastrój. W związku z tym Milka w nowej kampanii „Odkryj magię oczekiwania na Święta” przypomina, że czas oczekiwania na Święta może być ciepły, serdeczny i zabawny. Wystarczy tylko, że świąteczne rytuały zrobimy razem z najbliższymi. O tym, że tak może być przekonają nas w animowanych filmach bohaterowie ze świątecznego kalendarza Milka – m.in. renifer, sowa, wiewiórka czy ciastek. Będą oni podśpiewywać o świątecznych rytuałach, które dobrze znamy i pokażą nam, jaka magia kryje się za nimi.

Zobacz dwa pierwsze filmy:

Kolejne filmy będą odkrywane sukcesywnie – tak, jak odkrywa się okienka w świątecznym kalendarzu Milka. Wszystkie utwory będzie można zobaczyć i usłyszeć na fan page’u Milka, jej kanale w serwisie YouTube, a także w rozgłośniach radiowych RMF FM i RMF Classic.

Poza piosenkami atrakcją będą także 6,5-metrowe, interaktywne adwentowe kalendarze, które są symbolem całej kampanii. Będą one dostępne od 1 do 24 grudnia w Łodzi, Poznaniu i Katowicach. Przechodnie będą mieli okazję otwierać wielkie okienka, w których znajdować się będą niespodzianki. Akcjom w poszczególnych miastach towarzyszyć będą liczne atrakcje, m.in. świąteczne piosenki i sampling wyjątkowych produktów sezonowych.

Kampanii towarzyszyć będzie spot reklamowy, który emitowany będzie w TVN i Polsacie, sieci kin Helios, Multikino i w kanałach social media oraz outdoor (billboardy 6×3 m i citylighy na przystankach autobusowych).

To największa kampania reklamowa marki w tym roku. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych konsumentów, chcieliśmy sprawić, by każdy dzień grudnia był naprawdę wyjątkowy, pełen życzliwości i wiary w najbliższych, bo to właśnie sprawia, że niemożliwe staje się możliwe. O tym są także piosenki śpiewane przez naszych bohaterów. Wraz z kalendarzem adwentowym Milka, który stał się symbolem kampanii „Odkryj magię oczekiwania na Święta”, chcemy przypominać naszym konsumentom o delikatności nie tylko w dzień Bożego Narodzenia, ale przez cały grudzień – mówi Justyna Paul, brand manager marki Milka.

Animowane filmy z piosenkami świątecznymi przygotowała agencja VML Poland. Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat. Działania PR prowadzi agencja Big Picture. Za aktywności outdoorowe odpowiedzialna jest agencja Event Factory.

Comments

comments

4
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...