Od dzisiaj Devire to już nie tylko firma rekrutacyjna

Informacja Prasowa - 21.02.2019
25

Od dzisiaj Devire to już nie tylko firma rekrutacyjna

Od dzisiaj Devire to już nie tylko firma rekrutacyjna

 Devire agencja oferująca usługi rekrutacji i outsourcingu, stawia kolejny krok w swojej podróży do stania się europejskim liderem rekrutacji specjalistycznej. Za devire.digital, bo tak nazywa się jej nowy brand, stoi połączenie kompetencji z obszaru rekrutacji, employer brandingu i marketingu cyfrowego. Usługa jest kierowana do firm, które chcą długotrwale zbudować świadomość swojej marki i wyłowić najlepszych kandydatów na rynku.

Budowanie marki pracodawcy, employer branding, to dziedzina czerpiąca z HR i marketingu. Ile razy jest tak, że działom personalnym brakuje wiedzy z zakresu marketingu, a działom marketingowym wiedzy z zakresu HR? W devire.digital te wszystkie trzy obszary są ze sobą połączone. Są one odpowiedzią na dzisiejsze problemy wielu firm, zmagających się z trudną sytuacją na rynku pracy oraz źle dobraną komunikacją do kandydatów.

Młode pokolenia do 2020r. będą stanowić 59 proc. siły roboczej. Devire ma świadomość znaczenia, tego jak ważny jest digital – dlatego inwestuje w rozwój kompetencji employer brandingowych, które są osadzone niemal w 100 proc. w środowisku nowych mediów.

W strukturach Devire pracuje ponad 140 rekruterów, którzy rozmawiając z kandydatami, dzięki pozyskanym informacjom są w stanie spojrzeć na rynek ‚ich oczami’. Rozumieją potrzeby ludzi –  wiedzą,  gdzie ludzie chcą pracować, która firma jest dla nich ważna i dlaczego.

Devire łączy ekspertów z zakresu rekrutacji i budowania zaangażowania pracowników pod okiem specjalistów z grupy AdNext. To firma, która zrzesza pod swoimi skrzydłami sieć spółek zajmujących się działaniami digitalowymi. Gamfi – lider gamifikacji w Polsce, DDOB – platforma społecznościowa dla influencerów zrzeszająca ponad dwadzieścia tysięcy młodych liderów opinii, Optimise – międzynarodowa sieć afiliacyjna i agencja performance marketingu to niektóre z podmiotów, których wiedza, doświadczenie przekładana jest na potrzeby działów HR.

Pozycjonujemy się jako strategiczno-analityczna agencja employer brandingowa z sercem w digitalu. Każdą strategię employer brandingową przygotowujemy w oparciu o dane, do których mamy błyskawiczny dostęp. Dla naszych klientów jesteśmy partnerem na każdym etapie pracy nad tworzeniem marki pracodawcy z wyboru – od bycia źródłem wiedzy, katalizatorem ‘insightów’, poprzez tworzenie strategii i jej późniejsze wdrożenie – mówi Mateusz Wójtowicz, Managing Partner w devire.digital.

Podstawą  strategii devire.digital dla firm, jest wiedza o grupie docelowej, do której jako agencja rekrutacyjna Devire ma bardzo szybki i szeroki dostęp. Zespoły rekrutacji specjalistycznej w samym 2018r. odbyły ponad 35 tys. spotkań z kandydatami.

Z kompleksowych usług devire.digital skorzystali m.in.: Displate, Yves Rocher, KONE, British American Tobacco.

 

Comments

comments

25
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...