Kampania #Ocalksiązki Hill+Knowlton Strategies, zajęła 33. miejsce na Global SABRE Awards
Informacja Prasowa - 28.10.2016
string(113) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/10/Global-SABRE-Awards_2-640x500.jpg');"
string(87) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/10/Global-SABRE-Awards_2-640x500.jpg"
Wyróżnienie kampanii #OcalKsiązki
Kampania #Ocalksiązki autorstwa Hill+Knowlton Strategies, zajęła 33. miejsce gronie 40 najlepszych światowych projektów, które otrzymały nagrodę Global SABRE Awards oraz 33. miejsce spośród 300 zwycięzców konkursów regionalnych.
Global SABRE Awards to nagroda, którą otrzymują tylko najlepsze światowe kreacje. W tegorocznej edycji z 5000 zgłoszonych wybrano 40 zwycięskich kampanii, w tym z regionu EMEA. Nagrody zostały wręczone podczas PRovoke16, 5. edycji Global PR Summit, która odbyła się w dniach 24-26 października w Miami.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...