Obiegowe Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Informacja Prasowa - 23.11.2017
275

Obiegowe Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Podczas obiegowego walnego zgromadzenia członków SAR podjęto następujące uchwały:

1. Do Kodeksu Dobrych Praktyk SAR został włączony Kodeks Etyki Reklamy, który jest narzędziem Komisji Etyki Reklamy funkcjonującej przy Radzie Reklamy. Kodeks wyposaża sąd koleżeński w dodatkowe narzędzie do oceny kampanii reklamowych tworzonych przez członków SAR również z punktu widzenia konsumentów.

2. Otwarto statutowe możliwości powstania nowego klubu producentów filmów reklamowych

3. W poczet członków SAR przyjęto:

  • Papaya Films
  •  Dynamo
  •  Opus-Film
  •  OTO
  •  Tango Production
  •  Tank Production
  •  Film Produkcja
  •  Opcom

 

4. Sąd Koleżeński został wzmocniony o nowych członków; do Grażyny Skarżyńskiej i Zofii Sanejko dołączyli Anna Lubowska, Renata Wasiak-Sosnowska oraz Jakub Bierzyński.

5. Do grona Rady Nadzorczej SAR dołączył Marcin Gaworski.

Comments

comments

275
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...