Obiegowe Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Informacja Prasowa - 23.11.2017
string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/11/Zrzut-ekranu-2017-11-23-o-10.29.38.png');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/11/Zrzut-ekranu-2017-11-23-o-10.29.38.png"
Obiegowe Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Podczas obiegowego walnego zgromadzenia członków SAR podjęto następujące uchwały:
1. Do Kodeksu Dobrych Praktyk SAR został włączony Kodeks Etyki Reklamy, który jest narzędziem Komisji Etyki Reklamy funkcjonującej przy Radzie Reklamy. Kodeks wyposaża sąd koleżeński w dodatkowe narzędzie do oceny kampanii reklamowych tworzonych przez członków SAR również z punktu widzenia konsumentów.
2. Otwarto statutowe możliwości powstania nowego klubu producentów filmów reklamowych
3. W poczet członków SAR przyjęto:
- Papaya Films
- Dynamo
- Opus-Film
- OTO
- Tango Production
- Tank Production
- Film Produkcja
- Opcom
4. Sąd Koleżeński został wzmocniony o nowych członków; do Grażyny Skarżyńskiej i Zofii Sanejko dołączyli Anna Lubowska, Renata Wasiak-Sosnowska oraz Jakub Bierzyński.
5. Do grona Rady Nadzorczej SAR dołączył Marcin Gaworski.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...