Obamowie otwierają Biały Dom dla publiczności dzięki technologii VR

Redakcja PR - 20.01.2017
88

Dzięki wirtualnej rzeczywistości Biały Dom uchyla rąbka własnych tajemnic

Zastanawialiście się kiedyś, jak wygląda Biały Dom od wewnątrz? Dzięki technologiom wideo 360° oraz wirtualnej rzeczywistości to możliwe.

Odchodząca Pierwsza Para – Michelle i Barack Obamowie dzięki narzędziu Oculus zapraszają na wycieczkę po najsłynniejszym amerykańskim domu.

Widzowie, w dniu zaprzysiężenia nowego prezydenta USA Donalda Trumpa, mają niesamowitą okazję, by zza kulis popatrzeć, jak wyglądają na co dzień niedostępne zakątki Białego Domu. Dla małżeństwa Obamów miejsce to było domem przez ostatnie 8 lat.

To nie pierwsza tego typu przygoda rodziny Obamów z wirtualną rzeczywistością – w wakacje Obama zaprosił użytkowników Facebooka, by za pomocą Oculusa towarzyszyli mu w wycieczce po parku narodowym z National Geographic – o tym pisaliśmy na łamach naszego portalu.

Wycieczkę po Białym Domu można odbyć w dwóch wersjach – korzystając ze słuchawek Oculus lub bez nich. Materiał dostępny jest na stronie Białego Domu na Facebooku. Eksperymenty odchodzącego ze stanowiska prezydenta USA wytyczają szlaki komunikacyjne dla polityków na całym świecie. Barack Obama jest wzorem, jeśli chodzi o wykorzystanie potencjału mediów społecznościowych do komunikacji z obywatelami. Czy Donald Trump pójdzie wyznaczoną przez poprzednika drogą? Tego nie wiemy, choć z pewnością trzeba przyznać, że Trump powinien być co najmniej entuzjastycznie nastawiony do social mediów, zważywszy na to, że w dużym stopniu napędziły jego kampanię prezydencką. I dołożyły się do wyborczego sukcesu.

360 powodów do komunikacji 

Marki coraz chętniej wykorzystują technologię 360 do promocji. Po reklamy w VR sięgnęły już w 2015 Nestle czy Samsung. Ten format reklamowy daje użytkownikom poczucie, że biorą udział w czymś wyjątkowym, ekskluzywnym i to oni mają nad przekazem pełną kontrolę. Ponadto dużym plusem jest możliwość pokazania „czegoś więcej” niż w standardowej reklamówce – a to daje odbiorcy poczucie bycia wybrańcem marki.

Na podstawie: Campaign.co.uk 

Comments

comments

88
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...