Platforma jest efektem wygranego przetargu. Zakres działań dla marki obejmuje strategię marketingową i komunikacyjną, produkcję fotokontentu (ze szczególnym uwzględnieniem Instagrama i Facebooka), działania związane z planowaniem i zakupem mediów w obszarze programatycznym i promocją na TikToku oraz nadzór nad przygotowywaniem treści na ten kanał.
Elementem działań dla marki była sesja zdjęciowa zrealizowana we współpracy z jedzeniejestpiekne.com
Firma Suempol to przedsiębiorstwo wymykające się wielu typowym ramom i sztampowym wyobrażeniom. Już sam fakt zlokalizowania marki zajmującej się rybami i owocami morza na Podlasiu dla wielu jest zaskakujący. Potrzebowaliśmy współpracy z agencją, która będzie w stanie wczuć się w sposób działania, wartości i cele naszej firmy. Ancy poradziło sobie z tym doskonale – dzięki swej kreatywności i zaangażowaniu przygotowali strategię i materiały oddające inspiracyjny, odważny duch marki Suempol.
– podsumowuje Paweł Piech, starszy specjalista ds. marketingu i PR, Suempol
Działania dla marki wystartowały we wrześniu i potrwają do końca roku.