O piłce nożnej „w dobrym składzie”

Informacja Prasowa - 14.06.2021
162

 Marka Okocim wystartowała z nową, kompleksową kampanią digitalową.

O piłce nożnej „w dobrym składzie”

Marka Okocim z nową kampanią

 Marka Okocim wystartowała z nową, kompleksową kampanią digitalową.

We współpracy z dziennikarzami oraz portalami i kanałami sportowymi pojawią się rozmowy, podcasty, reportaże i filmy, a także ciekawostki o idolach piłkarskich oraz drużynach. Celem kampanii jest prowadzenie merytorycznych dyskusji o futbolu w czasie odbywających się Mistrzostw Europy 2021.

 Nowa, digitalowa kampania marki Okocim umacnia znane już hasło „W dobrym składzie”.  Głównym założeniem komunikacyjnym, w związku z rozgrywanymi w właśnie Mistrzostwami Europy, jest powiązanie marki z piłką nożną oraz przyjęcie roli patrona merytorycznych dyskusji o tej dyscyplinie sportu.

– Marka Okocim chce być blisko swoich konsumentów, a w czasie Euro wszyscy jesteśmy blisko boiska i piłki nożnej. Dlatego w ramach naszej platformy „W dobrym składzie” chcemy umożliwić kibicom dostęp do merytorycznych rozmów i materiałów na temat piłki nożnej. Do współpracy zaprosiliśmy znane portale sportowe oraz dziennikarzy i Youtuberów bo „dobry skład” jest najważniejszy – nie tylko na boisku. Trzymamy kciuki za naszą Reprezentację i czekamy na kolejne ważne mecze – mówi Daria Dziwulska, junior brand manager marki Okocim.

W ramach kampanii marka zaangażowała się m.in. w tworzenie podcastów na największym piłkarskim kanale podcasterskim „Historie z Boiska”. Prezentować będzie również reportaże związane z Reprezentacją Polski, emitowane na youtube’owym kanale Foot Truck, a także filmy prezentujące sylwetki idoli piłkarskich oraz drużyn, emitowane na kanale Konrada Szymańskiego. Eksperci zaproszeni przez markę będą również prowadzić relacje live i omówienia meczów Reprezentacji Polski m.in. na kanale Weszlo.pl.

Za ideę kreatywną i realizację kampanii online odpowiada agencja Reprise. Planowaniem i zakupem pozostałych mediów zajął się dom mediowy Initiative. Obie agencje należą do grupy Mediabrands.  Za bieżącą koordynację działań odpowiada Arskom Sport Brokers.

Szczegółowe działania w ramach kampanii:

  • Seria podcastów na największym piłkarskim kanale podcasterskim „Historie z Boiska”.

Link: https://open.spotify.com/show/7JgNsqvuBVKk8jGXOE4rVc

  • Reportaże prezentujące osoby związane z Reprezentacją Polski, emitowane na youtubowym kanale Foot Truck.

Link: https://youtu.be/Ua6hyDiy8Y4

  • Filmy prezentujące sylwetki idoli piłkarskich oraz drużyn, które w minionych Mistrzostwach Europy były rewelacją – emitowane na kanale Konrada Szymańskiego.

Link: https://youtu.be/Mu2WyM7RpAk

  • Studio live, gdzie eksperci omawiają każdy z meczów na Euro – emisje na kanale YT „Weszło”.

Link: https://youtu.be/O4Ahr2o-GGo

  • Omówienia meczów Reprezentacji Polski na kanale youtubowym Footroll

Link: pierwsza emisja 15.06.

  • Seria wywiadów z reprezentantami Polski – aktualnymi i dawnymi, realizowana na portalu meczyki.pl przez dziennikarza Tomasza Włodarczyka.

Link: https://www.meczyki.pl/newsy/m-klich-wskazal-najwiekszego-przeciwnika-reprezentacji-polski-zobaczymy-co-z-tego-wyjdzie-nasz-wywiad/167387-n

  • Sponsoring relacji live z wynikami meczów na portalu meczyki.pl.

Comments

comments

162
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...