O jak online, E jak endorfina – druga edycja wydarzenia „Rossmann to My” w digitalu

Informacja Prasowa - 09.11.2021
66

O jak online, E jak endorfina – druga edycja wydarzenia „Rossmann to My” w digitalu

O jak online, E jak endorfina – druga edycja wydarzenia „Rossmann to My” w digitalu

Agencja endorfina odpowiedzialna za organizację drugiej edycji wydarzenia „Rossmann to My”. Wydarzenie było na żywo transmitowane ze studia VES do blisko 5 000 widzów w całej Polsce.

Event odbył się 20 października i składał się z dwóch części: merytorycznej oraz rozrywkowej. Scenariusz obu angażował widzów we wspólnej zabawie, której koncepcja nawiązywała do kultowego teleturnieju „Koło Fortuny”. Widzowie mieli za zadanie odgadnąć hasło, którego litery ukryte były w poszczególnych częściach scenariusza.

„Największym wyzwaniem tego eventu, jak wielu spotkań online, było zbudowanie zaangażowania wśród uczestników. Na bazie naszego bogatego doświadczenia w realizacji spotkań online, udało nam się wypracować wciągający scenariusz pozwalający na aktywny udział widzów.” – Alicja Małecka, senior creative w endorfina events.

„Poprzez czat oraz specjalny numer telefonu kontaktowały się z nami setki uczestników spotkania, a wydarzenie odniosło niewątpliwy sukces. Nowatorskie podejście scenariuszowe dopełniły świeże rozwiązania realizatorskie, które co więcej, nadały spotkaniu dynamiki i odróżniły tę edycję od poprzedniej.” – dodaje prowadzący spotkanie Tomasz Cieślak, Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej Rossmann Polska.

Projekt powstał w ścisłej współpracy z Klientem, na etapie tworzenia materiałów video oraz szczegółowego scenariusza. Zespół endorfina events odpowiadał za przygotowanie koncepcji, produkcję oraz reżyserię spotkania.

Comments

comments

66
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...