Nutrend obecny jest w 70 krajach świata. Teraz dołącza do rodziny IRONMAN Poland.
Siłą firmy Nutrend są wewnętrzne badania i rozwój, zapewniające innowacyjność na najwyższym poziomie. Kluczowym filarem filozofii firmy jest współpraca z profesjonalnymi sportowcami w celu tworzenia produktów o wysokiej wydajności.
Nutrend dba szczególnie o bezpieczeństwo i jakość swoich produktów. Każdy składnik jest wysokiej jakości. Dzięki modelowi all-in-house możemy zarządzać produkcją na każdym etapie – Daniel Sitek – Export Marketing Manager, Nutrend
Teraz Nutrend pracuje nad wprowadzeniem na rynek limitowanej edycji gotowego do spożycia produktu Carbodrinx, zaprojektowanego specjalnie dla triathlonistów. Opracowany we współpracy z legendą triathlonu i ambasadorem marki Petrem Vabrouškiem, produkt jest obecnie testowany pod kątem spełnienia najwyższych standardów wydajności. Współpraca ta potwierdza zaangażowanie firmy NUTREND w innowacje ukierunkowane na sportowców.

Petr Vabroušek / Instagram
Najbardziej znaną ambasadorką marki jest jedna z najlepszych czeskich tenisistek – Petra Kvitova. Do jej największych osiągnięć należą dwa zwycięstwa w Wimbledonie i wygrana w turnieju Masters w 2011 roku. Wygrała trzydzieści jeden kobiecych turniejów singlowych na kortach WTA.