NUTREND dołącza do IRONMAN Poland jako Oficjalny Partner Żywieniowy!

Jerzy Ciszewski - 06.03.2025
213

Czeski lider rynku sportowych suplementów należy do globalnych graczy

Nutrend obecny jest w 70 krajach świata. Teraz dołącza do rodziny IRONMAN Poland. 

Siłą firmy Nutrend są wewnętrzne badania i rozwój, zapewniające innowacyjność na najwyższym poziomie. Kluczowym filarem filozofii firmy jest współpraca z profesjonalnymi sportowcami w celu tworzenia produktów o wysokiej wydajności.

Nutrend dba szczególnie o bezpieczeństwo i jakość swoich produktów. Każdy składnik jest wysokiej jakości. Dzięki modelowi all-in-house możemy zarządzać produkcją na każdym etapie – Daniel Sitek – Export Marketing Manager, Nutrend

Teraz Nutrend pracuje nad wprowadzeniem na rynek limitowanej edycji gotowego do spożycia produktu Carbodrinx, zaprojektowanego specjalnie dla triathlonistów. Opracowany we współpracy z legendą triathlonu i ambasadorem marki Petrem Vabrouškiem, produkt jest obecnie testowany pod kątem spełnienia najwyższych standardów wydajności. Współpraca ta potwierdza zaangażowanie firmy NUTREND w innowacje ukierunkowane na sportowców.
Petr Vabroušek / Instagram

Petr Vabroušek / Instagram

Najbardziej znaną ambasadorką marki jest jedna z najlepszych czeskich tenisistek – Petra Kvitova. Do jej największych osiągnięć należą dwa zwycięstwa w Wimbledonie i wygrana w turnieju Masters w 2011 roku. Wygrała trzydzieści jeden kobiecych turniejów singlowych na kortach WTA.
 Petra Kvitova jest doskonałym przykładem, jak duży jest zasięg naszych produktów. Produkty NUTREND nie są przeznaczone tylko dla kulturystów czy entuzjastów fitnessu, ale dla każdego kto amatorsko uprawia sport, trenuje gry zespołowe, kolarstwo, biegi i oczywiście triathlon – Daniel Sitek- Export Marketing Manager, NUTREND

Comments

comments

213
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...