NPROFIT z nową identyfikacją wizualną

Informacja Prasowa - 20.11.2020
140

NPROFIT z nową identyfikacją wizualną

NPROFIT z nową identyfikacją wizualną

Agencja marketingowa NPROFIT, która od 10 lat świadczy m.in. usługi z zakresu SEO, poinformowała o nowej identyfikacji wizualnej.

Rebranding ma służyć odświeżeniu marki, a także celniej oddawać idee i filozofię firmy.

Za nową identyfikację odpowiada dział graficzny hotLead.pl, który realizuje zlecenia z zakresu brandingu, performance marketingu oraz generowania leadów. Zmiany objęły m.in. logo, które potrzebowało pewnej świeżości. „Chciałem przekazać pewność i siłę zespołu oraz przedstawić mocne strony, jakimi są opanowanie i niezawodność. Profit to w końcu korzyść, stąd sięgnięcie po znak „+”. Posłużenie się gradientem zieleni i cieplejszych odcieni spowodowało, że  firma będzie odbierana jako dynamiczna i kreatywna. Jednocześnie ciemny odcień niebieskiego wprowadza zaufanie oraz daje poczucie odpowiedzialności.” – informuje Piotrek Wolniewicz.

Zmiany dotyczą zarówno logo, jak i mediów społecznościowych, grafiki internetowej oraz tradycyjnych form: wizytówek, papieru firmowego i prezentacji.

– Możemy być zadowoleni z efektów rebrandingu. W logo firmy wyróżniono literę „N”, która podkreśla nasze naukowe podeście do pozycjonowania. N to przecież symbol liczb naturalnych w matematyce. Litera N to zatem nauka, niezawodność oraz nieskończone możliwości, które dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu możemy oferować klientowi. – mówi Kamil Rybicki, właściciel Agencji NPROFIT.

Nowa identyfikacja miała być prosta, przejrzysta i zachęcać do współpracy z Agencją NPROFIT. Ze względu na aktualną sytuację, ważne było podkreślenie bezpieczeństwa, pewności oraz stałości przy równoczesnym zachowaniu kreatywności.

– Nowa identyfikacja łączy się również ze strategicznym porozumieniem, które nasza agencja zawarła z firmą Adshock. Zależało nam na podkreśleniu atutów i nawiązaniu do korzyści płynących ze współpracy. – dodaje Marcin Majchrzak, CEO w NPROFIT.

Comments

comments

140
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...