Nowy rozdział marki Nikon w Polsce

Informacja Prasowa - 04.11.2025
125

wkrótce otwarcie flagowego salonu w Złotych Tarasach

Marka Nikon wkracza w nowy etap swojej obecności na polskim rynku. Już w drugiej połowie listopada w warszawskich Złotych Tarasach otwarty zostanie pierwszy w Polsce flagowy salon marki Nikon. Będzie przestrzenią spotkań, inspiracji i doświadczeń, stworzoną z myślą o wszystkich pasjonatach fotografii i twórcach wizualnych.

W sklepie Nikon Plaza, oprócz pełnej gamy sprzętu fotograficznego, video i akcesoriów, klienci znajdą strefy testowe, a także możliwość udziału w spotkaniach i szkoleniach z ekspertami firmy Nikon i Akademii Nikona.

Otwarcie flagowego salonu w centrum Warszawy to ważny krok w strategii marki, podkreślający jej zaangażowanie w rozwój fotografii i filmowania oraz wspieranie społeczności twórców w Polsce i całej Europie.

Więcej szczegółów na temat konceptu i oferty sklepu zaprezentowane zostanie w dniu oficjalnego otwarcia, już 19 listopada 2025 roku.

O marce:

Nikon to czołowy na świecie dostawca produktów i usług do fotografowania i wideofilmowania. Jej innowacyjna technologia optyczna – od aparatów i obiektywów, zarówno amatorskich, jak i profesjonalnych, po akcesoria systemowe i sprzęt obserwacyjny – opiera się na ponad 100-letnim doświadczeniu. Marka jest na całym świecie ceniona za ustanawianie nowych standardów w dziedzinie projektowania i jakości konstrukcji optycznych, a rewolucyjne aparaty bezlusterkowe z serii Nikon Z i obiektywy NIKKOR Z reprezentują nowy poziom parametrów optycznych. Nikon odgrywa czołową rolę w rozwoju kultury fotografii i umożliwia niektórym z najlepszych artystów wizualnych na świecie wykorzystanie potencjału twórczego poprzez opowiadanie historii obrazem. Wielokrotnie nagradzany sprzęt firmy Nikon pozwala fotografom i filmowcom na realizowanie kreatywnych wizji na najwyższym poziomie. Jako zaufany i wizjonerski partner jednoczy twórców treści na wszystkich poziomach dzięki zaangażowanej społeczności, niezrównanej wiedzy technicznej i zapewnianiu dostępu do zasobów edukacyjnych, poprzez inicjatywy takie jak Akademia Nikona.

Comments

comments

125
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...