Nowy podcast: „Marketing ludzkim głosem”

Redakcja PR - 16.10.2018
275

Łukasz Wołek startuje z własnym podcastem

Podcast to cykliczna audycja radiowa dostępna przez internet na żądanie. Łukasza Wołka – CEO agencji Eura7 i Abanana będziecie mogli usłyszeć już 16 października w audycji „Marketing ludzkim głosem”.

„Przez ponad 18 lat prowadzenia firmy wielokrotnie spotykałem się ze stwierdzeniami, że marketerzy nie rozumieją agencji, a marketerów nie rozumieją prezesi. Problem ten spotykany jest także dzisiaj i wynika w dużej mierze z braku umiejętności zrozumiałego komunikowania się. Przedstawiciele branży marketingu internetowego używają często zaawansowanej, technicznej nomenklatury, zaś nikt nie przyznaje się do tego, że nie rozumie i nie wie, o czym mówią. Na co dzień, jako agencja, stosujemy praktykę opartą na wzajemnym zrozumieniu, pokornym przyznawaniu się do niewiedzy, aby tę wiedzę uzyskać. Wierzę, że wspólnie z moimi gośćmi, specjalistami i praktykami w danej dziedzinie, wyposażymy słuchaczy w umiejętności, które pozwolą lepiej zrozumieć wiele zagadnień z pogranicza marketingu, public relations, technologii, co przełoży się na lepsze wyniki i sprawniejszą pracę” – mówi Łukasz Wołek.

Comments

comments

275
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...