Nowy numer OOH magazine już na rynku

Informacja Prasowa - 09.09.2019
122

Nowy numer OOH magazine już na rynku

Na rynek trafił już najnowszy numer OOH magazine, niebawem pojawi się na biurkach marketingowców w całej Polsce. Z jego zawartością będzie można zapoznać się także 18 i 19 września podczas targów reklamy FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXXI Warszawa.

Reklamy i opakowania świąteczne kryją w sobie pewną magię. Z roku na rok magiczna aura otacza nas dużo szybciej. Na kilka, ba, nawet kilkanaście tygodni przed Bożym Narodzeniem producenci, dystrybutorzy właściwie wszystkich marek, prześcigają się w promocjach, prezentują swoje nowe kampanie reklamowe, które zazwyczaj urzekają, wzruszają i chwytają za serce. W tym numerze świątecznej tematyce poświęcono najwięcej stron. Przeczytacie w nim inspirujące wywiady z topowymi markami jak: Jeronimo Martins Polska, Mars Wrigley, Żabka Polska, Delecta, Energizer, Piątnica, Chocolissimo.

Znaleźć tu także przegląd topowych reklam bożonarodzeniowych, ciekawostki opakowaniowe, okolicznościowe POS-y czy świąteczne gadżety. Dowiecie się również, co zrobić, aby reklama DOOH i OOH w tym okresie była skuteczna, przeczytacie o tym jak zadbać o prawa autorskie do pakowania prezentów i o prawnych aspektach puszczania muzyki w sklepach.

Wrześniowy numer to również Katalog Targowy FestiwalMarketingu.pl. Koniecznie zapoznajcie się z ofertą Wystawców. Tegoroczne targi reklamy odbywają się pod hasłem: Festiwal Świątecznych Inspiracji! Zainspirujcie się, niech będzie kreatywnie, innowacyjnie. Podczas 11. edycji imprezy, tradycyjnie odbędą się dwie duże konferencje EVENT MIX i MARKETING MIX. Zapraszamy również do strefy konkursowej POS STARS i SUPER GITF – kolejne edycje ponownie zapowiadają się rekordowo! Nie może Was tam zabraknąć! Miłej lektury i do zobaczenia już 18 i 19 września w EXPO XXI Warszawa.

Nowy numer wraz z katalogiem wystawców targów dostępny także online TUTAJ.

Bezpłatna rejestracja na targi FestiwalMarketingu.pl TUTAJ.

Comments

comments

122
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...