Nowy mini serial Polsatu, którego partnerem jest Santander Bank Polska

Informacja Prasowa - 29.04.2019
153

Nowy mini serial Polsatu, którego partnerem jest Santander Bank Polska

„Domowe rozgrywki” to nowy mini serial Telewizji Polsat, który w ciepły i zabawny sposób opowiada o codziennym życiu rodziny Czechoskich. Już 5 maja o godz. 18:40 widzowie zobaczą pierwszy odcinek tej produkcji. Partnerem serialu jest Santander Bank Polska, a jednym z bohaterów Łukasz Nowicki. Santander Bank Polska wspiera realizację serialu, jako część działań związanych ze sponsoringiem UEFA Champions League.

Mama Agnieszka (Barbara Wypych) z zawodu jest księgową. Jej mąż Marek, w tej roli Jakub Wieczorek, jest właścicielem warsztatu samochodowego i zagorzałym kibicem piłki nożnej. Razem wychowują pełną pomysłów dwójkę dzieci: Helenkę (Karina Woźniak) oraz Tadzika (Maks Balcerowski). Serial w komediowy sposób opowiada o perypetiach z ich życia, w którym małą rewolucję spowoduje pojawienie się w sąsiedztwie znanego aktora. Każdy z odcinków opowiadać będzie inną historię. W serialu zobaczymy sytuacje domowe bliskie każdej rodzinie, sprytne rozwiązania, śmieszne dialogi i zabawne zwroty akcji.

Nowy mini serial „Domowe rozgrywki” będzie liczyć 5 sześciominutowych odcinków, a ich premierowe emisje w Polsacie zaplanowano w każdą niedzielę o godz. 18:40. Powtórki pokazywane będą w TV4, w soboty, o godzinie 18:45.

Partnerem serialu jest Santander Bank Polska, a jedną z głównych ról w „Domowych rozgrywkach” zagra dobrze znany, także ze spotów wizerunkowych Santander Bank Polska, aktor Łukasz Nowicki. Wsparcie serialu przez bank jest częścią globalnych działań marki Santander, która, jako partner UEFA Champions League, promuje rodzinną atmosferę i pozytywne emocje związane ze wspólnym kibicowaniem podczas sportowych rozgrywek. Działania zaplanowane przez bank na najbliższe miesiące oraz te, związane z jesienną serią rozgrywek piłkarskich mają pokazać, że piłka nożna to sport dla całej rodziny, a grają w nią nie tylko chłopcy!

Santander podpisał trzyletnią umowę sponsoringową, rozpoczynającą współpracę z UEFA od sezonu 2018/2019 na kolejne 3 lata. Umowa sponsoringu wzmacnia związki między zawodowym futbolem a Grupą Santander, która przez ostatnie dziesięć lat wspierała kilka z najważniejszych rozgrywek piłkarskich w Ameryce Łacińskiej, w tym CONMEBOL Libertadores i La Liga Santander w Hiszpanii.

Comments

comments

153
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...