Nowy marketplace Wirtualnej Polski – WP radarOkazji

Informacja Prasowa - 19.04.2018
289

Nowy marketplace Wirtualnej Polski – WP radarOkazji

Grupa WP wystartowała właśnie z multibrandowym serwisem e-commerce „WP radarOkazji”. To kolejne rozwiązanie Wirtualnej Polski służące sprzedaży w sieci.

WP radarOkazji to serwis, który agreguje tysiące ofert od partnerów e-commerce w jednym miejscu. Wyróżnikiem WP radarOkazji jest personalizacja – serwis w sposób automatyczny dopasowuje wyświetlane sklepy i oferty produktowe do preferencji użytkownika. Dodatkowym atutem są powiadomienia, które informują użytkowników o przecenie produktów, którymi się interesowali.

Wirtualna Polska funkcjonalności e-commerce rozwija od jesieni ubiegłego roku. W swojej ofercie posiada rozwiązania takie jak WP Content Driven Commerce, opierające się na natywnych treściach konsumenckich, służących m.in. budowaniu świadomości marki i pozyskiwaniu nowych klientów. Na stronie głównej i w serwisach Grupy działa również zakładka WP Okazje, której rozwinięciem jest serwis WP radarOkazji.

– Dzięki stworzeniu horyzontalnego serwisu e-commerce zyskujemy więcej możliwości prezentowania użytkownikom dopasowanych produktów. Większa przestrzeń dostępna w osobnym serwisie pozwoliła nam na wprowadzenie drzewa produktowego, filtrów czy sortowania. Użytkownikom daje to możliwość zebrania większej ilości informacji o produkcie i podjęcie lepszej decyzji zakupowej. W kolejnym etapie rozwoju WP radarOkazji przewidujemy także rozszerzenie naszej oferty reklamowej – mówi Piotr Rytel, szef działu e-commerce w WP.

Comments

comments

289
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...