Nowy klient w 4 Publicity

Informacja Prasowa - 26.05.2020
245

Nowy klient w 4 Publicity

Nowy klient w 4 Publicity

Od maja 2020 agencja 4 Publicity nawiązała współpracę z nowy klientem. Jest nim dystrybutor elektroniki użytkowej oraz sprzętu telekomunikacyjnego – firma Świat Telefonów. Agencja zajmie się promocją m.in. marki Woodpecker oraz projektu Wnętrze bez wirusa (wnetrzebezwirusa.pl), oferującą plazmowe oczyszczacze powietrza. W ramach współpracy agencja 4 Publicity będzie odpowiedzialną za całokształt działań komunikacyjnych marki Woodpecker w tym: relacje z dziennikarzami, działania Social Media czy  testy produktów.

Działania PR będą skupiały na pokazaniu  urządzeń w mediach branżowych skierowanych do biznesu, hotelarstwa, fitnessu, kosmetologii oraz medycznych.

Marka Woodpecker, której Świat Telefonów jest  jedynym dystrybutorem na Polskę oraz Hiszpanię to producent wysokiej klasy oczyszczaczy powietrza opartych o innowacyjną technologię plazmową. Technologię tą wcześniej wykorzystywano głównie w branży medycznej. Dzięki inżynierom marki Woodpecker  zastosowania udało się wdrożyć do urządzeń dedykowanych sektorowi MŚP.

– Decydując się na współpracę z danym producentem najważniejsze jest dla nas, by produkty były wyznacznikiem nowych trendów i wyróżniały na tle konkurencji unikatowymi rozwiązaniami oraz jakością wykonania. Nasze wieloletnie doświadczenie w branży technologicznej otworzyło nam opcję poszerzenia oferty o nowe, innowacyjne urządzenia do dekontaminacji powietrza – podkreśla Jan Głowacki  prezes zarządu firmy  Świat Telefonów.

Świat Telefonów to istniejący od 2003 roku dystrybutor sprzętu elektronicznego współpracujący z najbardziej innowacyjnym firmami w Europie W swojej ofercie posiada marki z sektora telekomunikacyjnego oraz AGD i RTV. W 2020 roku w ramach współpracy z firmą Dental Holding, firma zdecydowała się na dystrybucję urządzeń do dekontaminacji powietrza oraz stworzyła projekt Wnętrze bez wirusa (wnetrzebezwirusa.pl).

– Od 2007 roku skutecznie komunikujemy producentów z branży technologicznej oraz Beauty. Pokazujemy, że można skutecznie łączyć na pozór te dwa odległe światy. Jest nam niezmiernie miło, że przed nami nowe wyzwanie, którym będzie wdrożenie rozwiązań z przemysłu Med-tech do sektora MŚP – podkreśla Magdalena Cieślak, CEO agencji 4 Publicity.

Z ramienia agencji projektem opiekować się będzie Magdalena Cieślak oraz Kamil Borys.  Agencja pozyskała klienta drogą rekomendacji.

Comments

comments

245
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...