Nowy Kasztelan – czy zaskoczy nas tym razem?

Jerzy Ciszewski - 23.01.2016
172

20 stycznia to dzień pojawienia się nowych spotów Kasztelana.

20 stycznia to dzień pojawienia się nowych spotów Kasztelana. Linia Specjały już od kilku miesięcy gości w naszych sklepach, ale nigdy nie jest za późno na wyprodukowanie nowych spotów, prawda? Czy Kasztelan zaskoczy nas tym razem?

Spot nie jest odkrywczy, to pewne. Nie wymyślano tutaj nowej koncepcji, klimat szlachetnej receptury piwa, sposobów jego warzenia i otoczka tajemnicy zostają. Jeśli chodzi o samą produkcję, nie można powiedzieć niczego złego. Świetne zdjęcia, pokazanie produktu i nawiązanie do całego procesu produkcji sprawiają, że aż chce się sięgnąć po jedną butelkę słodkiego chmielowego nektaru. Ale czy to wystarczające?

Odbiorców może po czasie męczyć tak tradycyjne ujęcie piwa, które coraz częściej pokazuje się w nieco inny sposób. Mistrzami w tej kwestii jest Budweiser. Marka, dzięki której już nigdy nie pomyślimy o piwie tak samo. Zastanówmy się, odbiorca wie, czym jest piwo, nie trzeba mu na każdym kroku uświadamiać tego faktu. Identyfikowanie produktu z emocjami, zdarzeniami, czynami i odchodzenie od dosłownego ujęcia reklamowanej rzeczy za to przyciąga odbiorcę do ekranu. Tworzone przez marki historie działają dużo skuteczniej. Może zrobić to w ten sposób?

Kasztelan również próbuję wykreować historię. Proces powstawania piwa też już był. Podobnie zrobili Żywiec, Książęce i wiele innych.

Jak przeczytamy na stronie:

,,Kasztelan Specjały  to propozycja dla konsumentów, którzy lubią smakować nowe piwne specjalności. Inspiracją do stworzenia trzech wariantów była wielowiekowa historia piwowarstwa ziem sierpeckich,  czerpiąca z  bogactwa natury. Wierzymy, że Kasztelan Specjały spotkają się  z uznaniem miłośników piwa, którzy wybiorą naszą propozycję na letnie spotkania z przyjaciółmi’’.

Skoro konsumenci pragną nowości, może nowa koncepcja spotów też byłaby dobrą alternatywą?

Kasztelan biale butelka

Comments

comments

172
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...