Nowy Head of Multichannel Marketing w zespole Green Parrot
Do zespołu Green Parrot dołączyła Mariola Popielarz. Objęła stanowisko Head of Multichannel Department. Mariola Popielarz objęła stanowisko Head of Multichannel Department w Agencji Green Parrot. Wcześniej przez 6 lat związana była z Grupą Brain Juice, gdzie prowadziła wyspecjalizowaną w obsłudze klientów farmaceutycznych część Brain Juice Life.
Mariola Popielarz wesprze Green Parrot w budowie nowego działu Multichannel, którego strukturami ma zarządzać. Nowy dział zajmie się opracowywaniem dla klientów agencji strategii bazujących na nowoczesnym podejściu do konsumenta.
Naszym celem jest precyzyjne zaplanowanie obecności marki w świecie konsumenta. Chcemy dotrzeć do niego poprzez starannie dobrane komunikaty, wykorzystujące potencjał poszczególnych kanałów i technologii. Multichannel marketing jest odpowiedzią na nawyki współczesnego konsumenta, który korzysta z wielu urządzeń, o różnych porach dnia. Ta innowacyjna forma działań to idealne wyzwanie dla Green Parrot, agencji o szerokich kompetencjach w zakresie planowania oraz realizacji kompleksowych rozwiązań digital, własnym dziale video oraz mocnym zapleczu technologicznym- mówi Mariola.
Mariola Popielarz w świecie marketingu jest obecna już od ponad 15 lat. W czasie swojej wieloletniej kariery pracowała dla największych marek na rynku farmacji, medycyny i kosmetyków. Współtworzyła rozwiązania digitalowe dla takich firm jak: Orkla, Sanofi, Hoya, Roche, Angelini i Heel.