Nowy dział digital w strutkurach AHAVA PR

Informacja Prasowa - 29.07.2019
42

Nowy dział digital w strutkurach AHAVA PR

Agencja AHAVA PR tworzy w swoich strukturach nowy dział Digital, za który będzie odpowiadał Patryk Krajewski.

Nowy dział agencji będzie realizował usługi w obszarze digital marketing, social media, influencer marketing, content marketing oraz e-commerce marketing.

-Komplementarność usług oraz najwyższy standard obsługi naszych Klientów są w agencji priorytetem. PR i digital to narzędzia do budowania spójnego wizerunku, które we współczesnej komunikacji bezsprzecznie idą w parze. Synergia, wynikająca z korzystania z tych narzędzi jest niezbędna do rzetelnej realizacji działań na rzecz marek z portfolio naszej agencji, ale też silnym sygnałem, że otwieramy się na kolejnych Klientów – członek zarządu AHAVA PR Agnieszka Oleszczyk.

Zespół będzie tworzył Patryk Krajewski (digital manager) oraz Katarzyna Surowik (account executive).

-Budowanie nowego działu w AHAVA PR to dla mnie ogromna przyjemność. Wierzę, że dzięki doświadczeniu, które posiadamy zapewnimy naszym obecnym jak i przyszłym Klientom profesjonalną obsługę, a działania digitalowe będą skutecznie wspierać ich biznes – Patryk Krajewski, digital manager w AHAVA PR.

Patryk Krajewskiw ostatnim czasie był odpowiedzialny za działania i kampanie digitalowe dla takich marek jak Mirinda Polska, 7UP Polska, dr Gerard, Randstad, PAYBACK Polska, dr. Martens Polska, CAT, Keds oraz Sperry.

Katarzyna Surowikprowadziła kanały social media dla takich marek jak: Super-Pharm, Barilla, Kopiko, Bakalland, Atlas, Liebherr, Oyakata, Primavera, Pizza Hut, Bobbi Brown czy MAC Cosmetics.

Comments

comments

42
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...