Do Wirtualnej Polski od kwietnia, dołączył Andrzej Kamiński. Objął stanowisko dyrektora departamentu klientów strategicznych i sprzedaży agencyjnej.
Andrzej Kamiński będzie odpowiadał za realizację strategii sprzedażowej oraz rozwój oferty reklamowej dla domów mediowych i agencji reklamowych. Do jego obowiązków należeć będzie też przygotowanie modelu zarządzania branżami i kluczowymi klientami.
– Andrzej przynosi ze sobą nie tylko bogate doświadczenie, ale też niesłabnącą pasję i determinację, które są niezbędne do realizowania założonych celów. Rynek reklamy internetowej nieustannie ewoluuje, wszyscy skupiamy się na nowych możliwościach cyfrowej komunikacji i rosnących oczekiwaniach naszych partnerów biznesowych. Wzmacniając nasze struktury i kompetencje jesteśmy lepiej przygotowani na nowe wyzwania i sukcesy w tym obszarze – mówi Przemysław Mańkowski, VP Sales w Wirtualnej Polsce Media.
Andrzej Kamiński od 23 lat kieruje zespołami sprzedaży. Przez ostatnie 16 lat pracował w Ringier Axel Springer Polska, najpierw jako digital sales director, a następnie agency sales director. Wcześniej zajmował stanowisko dyrektora reklamy Przeglądu Sportowego w Marquard Media.
Wirtualna Polska oferuje swoim klientom nowoczesne rozwiązania reklamowe poprzez WPlatform i WP Ads. WPlatform to narzędzie reklamowo-wydawnicze dla średnich i małych wydawców internetowych. WP udostępnia w nim swoje oprogramowanie w technologii SaaS.
WP Ads pozwala na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi na powierzchniach WP i innych wydawców zrzeszonych w sieci WPartner.
Kampanie reklamowe emitowane za pośrednictwem Wirtualnej Polski ukazują się we wszystkich polskich serwisach, docierając do 93% internautów, a także w serwisach dostępnych w Europie Środkowo-Wschodniej, w ramach sieci WPartner.