Nowy Dyrektor Marketingu w IKEA Retail

Informacja Prasowa - 22.08.2016
288

Filip Fiedorow od listopada będzie Dyrektorem Marketingu Ikea Retail

Z początkiem listopada do IKEA Retail dołączy Filip Fiedorow, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu. Jednym z wyzwań stojących przed zespołem, którym będzie kierował jest rozwijanie sprzedaży wielokanałowej, w tym możliwości zakupu mebli przez Internet.

Filip Fiedorow posiada doświadczenie w prowadzeniu zespołów marketingowych największych polskich oraz europejskich marek. Tworzył i zarządzał kampaniami uznanymi za przełomowe w polskiej reklamie.

Bardzo się cieszymy, że Filip Fiedorow już wkrótce będzie współtworzył naszą markę. Jego talent, pasja, doświadczenie oraz własna chęć dalszego rozwoju na pewno będą ogromnym atutem w procesie budowania IKEA w Polsce. Wiemy też, że nasze wartości i tworzenie biznesu poprzez potencjał pracowników są dla Filipa ważnym elementem codziennej pracy, co dla IKEA jest kluczowe w rozwoju naszej firmy – mówi Michał Pióro, Dyrektor HR IKEA Retail w Polsce.

Przed dołączeniem do IKEA Retail Filip Fiedorow kierował działem marketingu sieci Lidl Polska przez 3 lata, realizując m.in. kampanie z udziałem Pascala Brodnickiego, Karola Okrasy oraz Doroty Wellman. Wcześniej przez 7 lat był związany z Kompanią Piwowarską, gdzie obejmował stanowisko Senior Strategy & Planning Manager marki Tyskie, był również liderem kampanii „5 Stadion”. Zajmował się też takimi markami, jak Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Lech. Zawodową karierę rozpoczął w agencji reklamowej TEQUILA\Polska realizując projekty m.in. dla Unilevera, Philips Lighting Poland, The Lorenz Bahlsen Snack World.

Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Interesuje się muzyką, uwielbia podróżować i poznawać kuchnie świata.

Comments

comments

288
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...