Nowy Dyrektor Generalny w Brown-Forman Polska

Informacja Prasowa - 21.08.2019
131

Nowy Dyrektor Generalny w Brown-Forman Polska

Biba Konieczna-Sano została nowym Dyrektorem Generalnym Brown-Forman w Polsce. Zastąpiła na tym stanowisku Ricardo Cupido, który objął stanowisko Regionalnego Dyrektora Zarządzającego w krajach rozwiniętej Azji (Regional Managing Director, Developed Asia).

Biba Konieczna-Sano dołączyła do Brown-Forman 16 lat temu i w tym czasie zajmowała różne stanowiska w organizacji firmy, m.in. Dyrektora Marketingu w Polsce, w krajach bałtyckich i Rosji. W 2011 roku przeprowadziła się do Louisville, gdzie została Szefową Sztabu Prezesa ds. Marketingu (Chief of Staff to the Chief Marketing Officer). W 2013 roku dołączyła do North America Region jako Dyrektor Marki (Group Brand Director) Grupy Bourbonów i Whiskey, a w 2015 dołączyła do Globalnego Zespołu Jack’a Daniel’sa. W 2018 roku Biba Konieczna-Sano wróciła do Europy aby objąć stanowisko Dyrektora Marketingu w nowo powstałym regionie Europejskim, z siedzibą w Amsterdamie.

 

Polska to dynamicznie rozwijający się rynek, na którym produkty Brown-Forman mają ugruntowaną pozycję, dlatego z entuzjazmem patrzę na nowe wyzwania. Zwłaszcza, że polscy konsumenci przestawiają się na alkohole premium. Moją ambicją będzie wzbogacanie doświadczeń naszych konsumentów, budowanie z nimi długotrwałych relacji, dalszy wzrost świadomości i roli odpowiedzialnej konsumpcji, a także dalszy rozwój naszej efektywnej i zróżnicowanej organizacji – mówi Biba Konieczna-Sano.

 

Brown-Forman Polska konsekwentnie osiąga pozytywne wyniki biznesowe, rozwijając swoje marki zwłaszcza w segmencie premium i super premium. Jak wynika z danych firmy, w 2018 roku wolumenowa sprzedaż whisky marek z portfolio firmy wzrosła w Polsce o 16,9% w porównaniu do roku poprzedniego, co sprawia, że Polska jest obecnie w pierwszej dziesiątce krajów najbardziej perspektywicznych dla rozwoju Brown-Forman, plasując się na 6 miejscu pod względem wielkości.

LinkedIn  Biba Konieczna-Sano

Comments

comments

131
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...