Nowy Client Service Director w Linkleaders

Informacja Prasowa - 07.06.2019
199

Nowy Client Service Director w Linkleaders

Anna Zając dołączyła do zespołu Linkleaders, czołowej polskiej agencji PR & Employer Branding. Jako Client Service Director odpowiada za zarządzanie zespołem Linkleaders i relacjami agencji z kluczowymi klientami, a także wsparcie zarządu w rozwoju biznesu.

Anna Zając ma ponad 12-letnie doświadczenie w marketingu, reklamie oraz PR w branżach B2C oraz B2B. W swojej karierze pełniła funkcje menedżerskie w mBanku, PKP i PizzaPortal. Była odpowiedzialna za tworzenie i implementację strategii komunikacji produktów i usług bankowych dla klientów zamożnych mBanku. Zarządzała także procesem rebrandingu banku w Czechach i na Słowacji. W PKP SA zrealizowała pierwszą w historii spółki kampanię 360 stopni repozycjonującą jej wizerunek. Przed dołączeniem do zespołu Linkleaders koordynowała współpracę PizzaPortal z czołowymi markami FMCG.
Jak mówi Anna Zając, na nowym stanowisku chce wykorzystać doświadczenia zebrane po stronie klientów i połączyć je z wysokimi kompetencjami seniorskiego zespołu Linkleaders m.in. w zakresie wsparcia liderów branż business services, IT, real estate, retail czy sektora bankowego. Chce także rozwijać dotychczasowy zespół Linkleaders i przyciągać do niego nowe talenty.

 

-Dziś nie można tworzyć nowoczesnej i efektywnej komunikacji, nie sięgając po różnorodne narzędzia. Agencje, które chcą być silne, muszą stawać się coraz bardziej multidyscyplinarne. Zespół Linkleaders od początku istnienia pokazuje, że jest w stanie ewoluować, a nawet wyprzedzać rynkowe trendy. Świadczą o tym choćby liczne nagrody za projekty PR i employer brandingowe czy mocne wejście w obszar marketingu. Cieszę się, że mogę dołączyć do tego doświadczonego zespołu. Wierzę, że moja wiedza zdobyta przy projektach komunikacji 360 pozwoli nam budować jeszcze bliższe i bardziej efektywne relacje z partnerami biznesowymi – komentuje Anna Zając, Client Service Director w Linkleaders.

anna zając1x1.jpg

Do obowiązków Anny Zając w Linkleaders należą m.in. zarządzanie pracą zespołu agencji, koordynacja prowadzonych przez nią projektów długo- i krótkoterminowych, przygotowanie i prezentacja ofert przetargowych, rozwijanie współpracy z obecnymi klientami, a także wsparcie zarządu w wytyczaniu nowych ścieżek rozwoju biznesu.

Jak komentuje Tomasz Podolak, założyciel i Dyrektor Zarządzający Linkleaders, dołączenie Anny Zając do zespołu agencji to kolejny etap rozwoju firmy w kierunku bardziej zwinnej, multidyscyplinarnej organizacji.

-Ania posiada szerokie doświadczenie w działaniach z zakresu komunikacji 360 stopni, marketingu, reklamy i PR po stronie marek, których projekty cenimy. W połączeniu z coraz bardziej seniorskim zespołem agencji, jej obecność daje nam ważny dodatkowy insight przy realizacji projektów na rzecz klientów. Daje nam też dodatkowy impuls do realizacji wielokanałowych kampanii, wzmacniających naszą silną pozycję na rynku PR i employer brandingu – mówi Tomasz Podolak, Dyrektor Zarządzający Linkleaders.

large_Tomasz_Podolak.jpg
Linkleaders to agencja specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej i employer brandingu, notowana w czołowej dziesiątce agencji PR według rankingu ZFPR. Linkleaders pracuje m.in. z polskimi i globalnymi liderami sektorów IT, usług biznesowych, real estate i retail. Zespół 25 konsultantów działa na rzecz 20 klientów, oferując działania z obszarów m.in. PR, employer brandingu i recruitment marketingu. Agencja jest laureatem ponad 20 nagród branżowych, w tym Złotych Spinaczy, Employer Branding Excellence Awards, EB Stars i EB Kreatorów. Do Grupy Linkleaders należą także Strill – agencja strategii i konsultingu EB oraz Prime Speakers – agencja mówców i influencerów biznesowych.

Comments

comments

199
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...