Nowy Chief Operations Officer w Gamellon

Informacja Prasowa - 17.04.2019
143

Nowy Chief Operations Officer w Gamellon

Nowy Chief Operations Officer w Gamellon

Weronika Krzymińska - Chief Operations Officer

Weronika Krzymińska – Chief Operations Officer

Weronika Krzymińska na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad realizacją budżetów działu sprzedaży oraz koordynacją pracy całego zespołu. Ponadto do jej obowiązków będą należeć działania związane z public relations oraz koordynacją procesów wewnątrz spółki. Weronika Krzymińska od 2016 roku zajmowała stanowisko Head of Sales, a ze spółką jest związana od prawie 3 lat. Wcześniej pracowała w Naekranie.pl oraz w LifeTube.
Weronika przez prawie 3 lata pracy w Gamellon dała się poznać jako znakomity specjalista, doskonale wywiązała się z postawionych przez nią zadań stworzenia i rozbudowy działu sprzedaży oraz wsparcia w strategicznych działaniach spółki. Rozszerzenie zakresu jej kompetencji jest naturalnym procesem oraz docenieniem dotychczasowego wkładu w rozwój spółki – wyjaśnia Adam Semik, CEO Gamellon.

Mocniejszy dział produkcji i sprzedaży

W marcu do zespołu dołączyła również Wiktoria Bednarczyk, która objęła stanowisko Production Managera odpowiedzialnego za nadzór nad planowanymi i istniejącymi produkcjami własnymi Gamellon (spółka produkuje min. kanał Cezarego Pazury, który ma już ponad 0,5 mln subskrypcji). Wcześniej była związana z firmą Abstra, w której pracowała jako reżyser drugiego sezonu serialu internetowego „Nieprzygotowani”.

Wiktoria Bednarczyk - Production Manager Gamellon

Wiktoria Bednarczyk – Production Manager Gamellon

W ramach ciągłego rozwijania zespołu, oprócz rozbudowania działu produkcji, Gamellon stawia na coraz mocniejszy zespół sprzedaży. W 2018 roku spółka zatrudniła trzech nowych pracowników w dziale sprzedaży, w tym Łukasza Stępniaka (wcześniej związany agencją Loco Loop oraz Magnifico), Senior Sales Managera, który odpowiada za kontakt i działania z klientami bezpośrednimi. Marcelina Woźniak, Senior Sales Manager (związana ze spółką od prawie 3 lat), rozwija i nadzoruje współpracę z czołowymi agencjami i domami mediowymi.
Siłą Gamellonu zawsze byli i będą ludzie, dlatego w 2019 roku mocno skupiamy się na wzmacnianiu naszych działów produkcji, sprzedaży i managementu. Równie ważny focus stawiamy na strategiczną i kreatywną pracę nad tworzeniem premium contentu na już produkowane i przyszłe produkcje Gamellon – podsumowuje Weronika Krzymińska.
 Gamellon –  siecią partnerska YouTube skupiającą się na wspieraniu graczy.Naszą pasję do gier wyrażamy poprzez pomoc dla YouTuberów w tworzeniu i rozwijaniu silnej społeczności, społeczności YouTube GameNation. Gamellon jest partnerem strategicznym LifeTube – największej w Polsce sieci partnerskiej YouTube.

Comments

comments

143
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...