Nowy branding marki biżuterii SADVA

Informacja Prasowa - 02.09.2019
148

Nowy branding marki biżuterii SADVA

Wraz z końcem wakacji SADVA, polska marka biżuterii zaprezentowała nowe kolekcje, a premiera wzmocniona była uruchomieniem nowej strony internetowej i e-sklepu, nowej identyfikacji wizerunkowej oraz startem kampanii prasowej. Twarzą marki została Maria Marecka z agencji Rebel Models.

Piękne, emaliowane bransolety, kolczyki i pierścionki, absolutnie autorskie i niebanalne dodatki z bursztynem czy kolekcja inspirowana surowym, niecodziennym urokiem Barcelony – z początkiem sierpnia SADVA, polska marka artystycznej biżuterii, zaprezentowała nowe linie. Premierom towarzyszy kampania reklamowa, inicjująca zupełnie nowy rozdział w historii marki.

Nowy branding SADVA uwypukla to, co najpiękniejsze i najbardziej znaczące w marce. Wartości, w tym kobiecość, piękno, siła, różnorodność, które odzwierciedlone zostają w postaci motyla, który stał się nowym logo marki. Temu symbolowi poświęcona została limitowana kolekcja specjalna, „FLYwithSADVA”, na którą składają się delikatne, kobiece propozycje ze znakiem motyla. Logotyp uzupełnia claim marki,Bądź wyjątkowa każdego dnia. Bądź sobą”, zgodnie z którym misją twórców SADVA jest produkowanie biżuterii podkreślającej unikalne, niepowtarzalne piękno i siłę, drzemiące w każdej kobiecie.

To przesłanie zostało zobrazowane w kampanii promocyjnej marki. Jej twarzą została Maria Marecka z Rebel Models, polska modelka współpracująca z najważniejszymi zagranicznymi markami i tytułami modowymi, znacznie mniej, jak do tej pory, znana na polskim rynku. Autorem zdjęć jest Adam Pluciński, jeden z najbardziej uznanych polskich fotografów mody młodego pokolenia. Za make-up odpowiadała Beata Milczarek, makijażystka gwiazd, współpracująca z największymi tytułami w Polsce, za fryzury Adam Szaro i Anna Rosolska, za stylizacje – Kania Kamińska, uznana stylistyka, która ma na swoim koncie współpracę z największymi polskimi gwiazdami. Niepowtarzalnej sesji, prezentującej najważniejsze kolekcje SADVA, towarzyszy również video wizerunkowe, przygotowane we współpracy z teamem Magdalena Gołdanowska i Adam Tarasiuk.

 

Oprócz sklepu internetowego witryna została wzbogacona o stylistyczne wybory ekspertów marki oraz część inspiracyjną: blog, na którym czytelnicy znajdą m.in. wywiady z najciekawszymi kobietami, które, niejednokrotnie stawiając wszystko na jedną kartę, zdecydowały się żyć w zgodzie ze sobą i odniosły sukces – biznesowy i prywatny.

Za strategię i jej wdrożenie odpowiada Team Art&People.

Comments

comments

148
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...