Nowość w MTV – program „Wystajlowani”

Informacja Prasowa - 12.04.2022
170

Nowość w MTV – program „Wystajlowani”

Nowość w MTV – program „Wystajlowani”

Wiosna w MTV Polska upłynie pod znakiem nowości, modowych inspiracji i rozmów o życiu. Już 24 kwietnia na antenie stacji zadebiutuje program „Wystajlowani”, a w nim cały wachlarz osobowości i odważne metamorfozy. A to wszystko pod czujnym okiem Spikera i Lady Niny!

Już w następnym tygodniu na antenie MTV Polska zagości zupełnie nowy format. „Wystajlowani” to program typu make-over show, w którym bohaterowie wyłonieni w drodze castingu, przejdą metamorfozę pod okiem stylowych gwiazd stacji. Uczestnicy podzielą się swoją historią, opowiedzą, dlaczego szukają zmiany i czym jest dla nich moda. W role stylistów wcielą się doskonale znani widzom MTV Spiker i Lady Nina. W każdym odcinku para prowadzących zmierzy się w bitwie na stylówki. Na koniec ich gość wskaże jedną z propozycji, a w ramach nagrody weźmie udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej i wróci do domu z wybranym setem ubrań. Stawką w grze będzie karne zadanie – stylista, który przegra, będzie musiał zmierzyć się z wyzwaniem rzuconym przez rywala. Jednak przede wszystkim liczy się tu satysfakcja osób przechodzących przemianę.

Patryk Spiker zyskał popularność dzięki programowi „Warsaw Shore: Ekipa z Warszawy”, w którym zyskał sympatię widzów. Na co dzień pracuje w Londynie jako specjalista od wizerunku, z którego usług można skorzystać wybierając się wspólnie na zakupy. Z kolei Nina Cieślińska to producentka, reżyserka i redaktorka. W 2021 roku została nominowana do Grand Video Awards za realizację serialu dokumentalnego „Rodzina+”. Ma na swoim koncie również prowadzenie programów muzycznych i rozrywkowych na antenie MTV Polska, a także imprez muzycznych.

Bohaterem pierwszego z sześciu odcinków będzie Jakub – pochodzący z niewielkiej miejscowości fan artystycznego makijażu, który zdecydował się na udział w programie, aby jak sam mówi, „wyjść ze swojej strefy komfortu” i dodać koloru w garderobie. Premiera nowego show już 21 kwietnia na kanale YouTube stacji oraz 24 kwietnia o godz. 22:00 w MTV Polska.

Działaniom promocyjnym towarzyszy kampania marketingowa, która oparta będzie o video w social mediach (FB, IG) oraz video i banery targetowane behawioralnie (Xaxis). Zakup mediów przygotował i zlecił Wavemaker. Za kreację odpowiada dział wewnętrzny Paramount Network.

Program został wyprodukowany przez firmę Dragon Head na zamówienie Viacom International Studios dla MTV Polska.

 

 

 

Comments

comments

170
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...