Nowoczesna lojalność w New Balance. Spartavity dostarczy nową aplikację mobilną dla klientów sklepu

Informacja Prasowa - 23.09.2021
100

Nowoczesna lojalność w New Balance. Spartavity dostarczy nową aplikację mobilną dla klientów sklepu

Nowoczesna lojalność w New Balance. Spartavity dostarczy nową aplikację mobilną dla klientów sklepu

New Balance – jeden z największych na świecie producentów obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych – zdecydował się na poszerzenie swojego programu lojalnościowego o aplikację mobilną. Dzięki niej klienci mogą szybko się w nim rejestrować, przeglądać w dowolnym momencie kupony rabatowe i promocje oraz korzystać z karty dostępnej w telefonie. Narzędzie przygotowała i wdrożyła krakowska firma Spartavity.

Program lojalnościowy oparty na stworzonej przez Spartavity platformie Sparta Loyalty Platform funkcjonuje w New Balance od 2018 roku. Głównym celem wdrożenia było zdobycie wiedzy o zachowaniach zakupowych konsumentów, sprzedaż produktów komplementarnych, zwiększenie wartości koszyka zakupowego oraz uporządkowanie komunikacji z klientami.

– Użytkownicy programu lojalnościowego otrzymują określone rabaty i dostęp do specjalnych promocji. New Balance natomiast widzi, co i w jakich zestawach kupują klienci, może więc przygotowywać dla nich dodatkowe oferty oraz podpowiadać kolejne kroki w procesie zakupowym – tłumaczy Łukasz Grodzki, Client Partner Executive, Spartavity. – Dotychczasowa forma programu wymagała jednak rejestracji na papierowym formularzu oraz pokazywania fizycznej karty podczas zakupów lub podawania numeru telefonu. W ciągu ostatnich lat potrzeby konsumentów w tym zakresie wyraźnie się zmieniły. Teraz chętniej korzystają z aplikacji mobilnych i lubią mieć dostęp do informacji o swojej ulubionej marce w każdej chwili i w jednym miejscu.

Jak pokazuje badanie Inmar 2019, 83 proc. klientów przyznaje, że aplikacje zbierające kupony promocyjne wyraźnie zmieniają ich zachowania zakupowe. 39 proc. z nich kupiło produkt wcześniej, niż planowało, tylko dlatego, że otrzymało kupon rabatowy. Natomiast 40 proc. ankietowanych buduje w pewnej części swoją listę zakupową w oparciu o promocje dostępne w aplikacji.

– Nie mogliśmy przejść obojętnie obok zmieniających się oczekiwań naszych klientów. Coraz większa ich grupa jeszcze przed wyjściem z domu sprawdza dostępne promocje i rabaty. To dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić narzędzie, dzięki któremu klienci mogą wygodnie przeglądać wszystkie promocje, jakie dla nich przygotowaliśmy, i korzystać z nich w swoich telefonach. Dzięki aplikacji, którą dostarczyła nam firma Spartavity, zapewniamy klientom lepszą obsługę, rezygnujemy w dużej części z papierowych formularzy oraz mamy szansę szybciej i skuteczniej komunikować się z użytkownikami – komentuje Iga Bielawski, New Balance Marketing Director CEE.

Aplikacja jest już dostępna w sklepach Google Play oraz Apple App Store. Dotychczasowi uczestnicy programu lojalnościowego zostaną poinformowani SMS-em o możliwości skorzystania z nowego narzędzia. Aplikacja pozwala na rejestrację w programie, przeglądanie i edycję swoich danych osobowych, a także na zapraszanie do programu innych uczestników. Daje też dostęp między innymi do aktualnych promocji, katalogu nagród, kuponów partnerskich, regulaminów oraz wszelkich komunikatów wysyłanych przez markę.

O New Balance

New Balance to działająca od 1906 roku firma produkująca obuwie oraz odzież i akcesoria sportowe. Powstała w Stanach Zjednoczonych, gdzie obecnie funkcjonuje pięć jej fabryk. Szósta zlokalizowana jest w Wielkiej Brytanii. Firma zatrudnia 6000 współpracowników na całym świecie. W 2017 roku jej przychody ze sprzedaży osiągnęły wartość 4 mld dolarów.

W Polsce produkty firmy dostępne są od lat 90. XX wieku. New Balance jest dziś jedną z najchętniej wybieranych marek obuwia sportowego.

O programie lojalnościowym od Spartavity

Sparta Loyalty Platform zwiększa sprzedaż oraz pozwala budować indywidualne relacje z klientami i uczestnikami tworzonych i obsługiwanych na jej bazie programów lojalnościowych. Umożliwia rozwój bazy klientów, wpływa pozytywnie na atrakcyjność oferty skierowanej zarówno do klientów, jak i partnerów. Przekłada się na pozytywny wizerunek firmy, zwiększając jej udział w rynku niezależnie od branży. W Polsce z programu lojalnościowego Spartavity korzystają między innymi: Taranko, inPost, Lotos, Venezia, Briju, Szachownica czy Piotr i Paweł.

Comments

comments

100
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...