Nowi partnerzy Worldcom PR Group

Informacja Prasowa - 16.02.2018
148

Nowi partnerzy Worldcom PR Group

Worldcom Public Relations Group, największa światowa sieć niezależnych firm public relations, podczas spotkania w Nowym Jorku przyjęła nowych partnerów. Do sieci Worldcom, którą tworzą łącznie 132 agencje PR, znajdujące się w 113 miastach na sześciu kontynentach dołączyły Keating & Associates z Irlandii oraz Providence Consulting, Inc. z Kalifornii. W Polsce wyłącznym przedstawicielem Worldcom Public Relations Group jest agencja Made in PR.

 

– Worldcom używa określenia „partnerzy”, ponieważ partnerstwo jest siłą napędową wzajemnego działania naszych członków – mówi Patrik Schober, prezes Worldcom – Wszystkie agencje, które dołączają do naszej sieci, dzielą się miedzy sobą wiedzą oraz najlepszymi praktykami. Dzięki partnerstwu rozwijamy doskonałą jakość obsługi klientów oraz podejmujemy nowe wyzwania biznesowe, oferując usługi public relations na najwyższym poziomie – dodaje Patrik Schober.

 

Keating & Associates jest jedną z wiodących irlandzkich agencji, która oferuje doradztwo w zakresie komunikacji korporacyjnej na najwyższym poziomie, szczególnie w sektorach: finansowym, farmaceutycznym, technologicznym i energetycznym. – Od dawna szukaliśmy silnego partnera w Irlandii. Przykład Keating pokazuje, że warto było czekać. Jestem przekonany, że swoją wiedzą wzmocni region i całą sieć firm zajmujących się doradztwem – mówi Andras Nagy, dyrektor zarządzający Probako Communication i przewodniczący zarządu EMEA.

 

Drugim, przyjętym do sieci Worldcom partnerem, który przeszedł pomyślnie proces weryfikacji, została agencja działająca w środkowej Kalifornii – Providence Consulting Inc., założona i prowadzona wyłącznie przez kobiety. Specjalizuje się w tworzeniu nowoczesnych kampanii marketingowych i reklamowych dotyczących ochrony środowiska, żywności, górnictwa, prawa oraz telekomunikacji.

 

– Worldcom Public Relations Group zrzesza niezależne agencje PR, które gwarantują wysokie standardy w biznesie i komunikacji. Wzajemne zaufanie oraz szacunek sprawiają, że dzielimy się między sobą rozwiązaniami, a co za tym idzie – podnosimy wartość oferowanych usług. Miło mi przywitać nowych partnerów Worldcom, liczę na owocną wymianę doświadczeń – mówi Monika Domańska, Partner Zarządzający Made in PR.

 

 

Made in PR to agencja public relations z wieloletnim doświadczeniem w realizacji działań komunikacyjnych m.in. w sektorze handlowym, turystycznym, budowlanym, health care i finansowym. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, zarządzaniu kryzysowym, Public Affairs, Employer Brandingu i PR produktowym. Dla firm i marek projektuje efektywne strategie komunikacji, które z powodzeniem wdraża w życie. Przedstawiciele agencji na co dzień współpracują bezpośrednio z zarządami wielu czołowych spółek na polskim rynku i zapewniają bieżące wsparcie ich działom komunikacji. Od 2017 r. Made in PR jest jedynym w Polsce partnerem międzynarodowej sieci Worldcom PR Group.

Comments

comments

148
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...