Nowi klienci i przedłużone współprace w Good One PR

Jerzy Ciszewski - 17.02.2021
172

Nowi klienci i przedłużone współprace w Good One PR

Nowi klienci i przedłużone współprace w Good One PR

Do grona klientów agencji Good One PR dołączyły marki Moc Soków oraz Bellamama. Na początku 2021 roku agencja przedłużyła współpracę z Mazurską Manufakturą S.A. oraz firmą Würth Polska.

W styczniu br. roku agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z polską marką Bellamama. Firma we współpracy z technologami oraz specjalistami z dziedziny ginekologii i dermatologii, tworzy  naturalne, wegańskie kosmetyki dla kobiet w ciąży i po porodzie, o bezpiecznych składach i subtelnych, niedrażniących zapachach. Good One PR odpowiada za PR produktowy i korporacyjny, budowanie wizerunku eksperckiego przedstawicieli marki, prowadzenie biura prasowego i koordynacja projektów specjalnych. Klienta pozyskano w wyniku rekomendacji, umowa została zawarta na czas nieokreślony. Po stronie agencji za projekt odpowiadają: Ilona Rutkowska, Senior Account Executive oraz Katarzyna Zawadzka, Account Executive.

W połowie stycznia 2021 do grona klientów agencji dołączyła marka Moc Soków, oferująca wysokiej jakości małe AGD, m.in. wyciskarki, ozonatory, oczyszczacze powietrza, dzbanki filtrujące i prasy do tłoczenia oleju. Misją Mocy Soków jest promowanie zdrowego stylu życia i odżywiania. Good One PR zajmuje się PR produktowym, relacjami z mediami oraz współpracą z influencerami i ekspertami w dziedzinie zdrowego trybu życia. Klienta pozyskano w wyniku rekomendacji, umowa została podpisana na czas nieokreślony. Za realizację działań z ramienia agencji odpowiada Ewelina Jaskuła, Senior Account Executive.

 Przedłużone dwie efektywne współprace

Na początku roku agencja przedłużyła współpracę z Mazurską Manufakturą S.A., rodzinną firmą specjalizującą się w produkcji wysokoprocentowych alkoholi rzemieślniczych klasy premium. Good One PR odpowiadał za komunikację i doradztwo strategiczne przy dwóch kampaniach crowdfundingowych spółki, w 2019 i 2020 roku. Po sukcesach obu projektów Mazurska Manufaktura S.A. powierzyła agencji stałą obsługę w zakresie PR produktowego i korporacyjnego, relacji z mediami, budowania wizerunku eksperckiego, współpracy z influencerami i celebrytami. Umowę przedłużono na czas nieokreślony. Po stronie agencji dla Mazurskiej Manufaktury pracuje Martyna Dziopak, PR Account Manager.

Kolejny, szósty już rok agencja Good One PR będzie prowadzić działania na rzecz firmy Würth Polska, lidera w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów. Agencja odpowiada za działania z zakresu PR produktowego i korporacyjnego, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie i doradztwo w zakresie promocji i reklamy. Współpracę, trwającą bez przerwy od 2015 roku, przedłużono na czas nieokreślony. Za obsługę firmy Würth Polska odpowiada Ewelina Jaskuła, Senior Account Executive.

Comments

comments

172
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...