Nowi klienci Havas PR Warsaw

Informacja Prasowa - 18.01.2021
87

Nowi klienci Havas PR Warsaw

CANAL+, IKEA Retail oraz marka Finish z portfolio Reckitt Benckiser nowymi klientami Havas PR Warsaw w 2021 roku.

 Agencja Havas PR Warsaw poinformowała o nawiązaniu współpracy z trzema nowymi klientami. Po kilku latach przerwy, z usług agencji ponownie postanowiła skorzystać IKEA Retail, do stałej obsługi powrócił również CANAL+. Agencja zrealizuje także całoroczny projekt z obszaru CSR dla marki Finish, z którą współpracowała do tej pory projektowo.

Cieszymy się, że wracają do nas Klienci z którymi pracowaliśmy wcześniej, a obecni powierzają nam coraz szerszy zakres zadań. To dla nas bardzo dobry początek roku, ale nie świętujemy tylko skupiamy się już na jak najpełniejszej realizacji powierzonych celów. Liczymy, że czas na wspólne świętowanie z Klientami znajdzie się na koniec roku, po podsumowaniu zrealizowanych kampanii – powiedział Tomasz Lis, Executive Director Havas PR Warsaw. – Pragniemy sprostać temu, co decyduje o zadowoleniu Klientów ze współpracy z Havas PR i czemu dają wyraz w branżowych rankingach. Są to: strategiczne podejście do projektów, zrozumienie indywidualnych potrzeb i specyfiki branży oraz rzetelność i terminowość w realizacji zadań – dodaje.

Umowa z CANAL+ obowiązuje od początku stycznia 2021 roku. W ramach współpracy agencja zobowiązała się do pełnej bieżącej obsługi obejmującej między innymi komunikację produktową czy promowanie produkcji oryginalnych CANAL+. Wcześniej strony współpracowały przez cztery lata.

Współpraca z IKEA Retail również rozpoczęła się w styczniu tego roku. W zakres działań prowadzonych dla firmy wchodzą: prowadzenie komunikacji korporacyjnej, zewnętrznej i wewnętrznej, stała obsługa biura prasowego oraz wybranych projektów w obszarze public affairs. Havas PR współpracował z IKEA Retail już wcześniej,  w latach 2015-2018.

Agencja nawiązała również współpracę z jedną z marek z portfolio firmy Reckitt Benckiser. To  już druga współpraca projektowa agencji z tą firmą. Poprzednia realizacja dla marki Finish – „Time Maker” zaowocowała kontynuacją, tym razem na większą skalę. W tym roku projekt będzie realizowany w ramach obszaru CSR.

Comments

comments

87
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...