Nowi eksperci w dziale Tech&Consumer K+PR

Informacja Prasowa - 24.08.2022
81

Komunikacja Plus PR wzbogaciła się o kolejnych ekspertów z zakresu PR-u produktowego

Komunikacja Plus PR wzbogaciła się o kolejnych ekspertów z zakresu PR-u produktowego. Do zespołu Tech&Consumer w ostatnim czasie dołączyli: Wojciech Wołk-Łaniewski, Kamila Loose, Katarzyna Duda oraz Anna Chorążak.

 Dział Tech&Consumer, na czele którego stroi Marcin Kuchno, to część agencji Komunikacja Plus PR, wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus. Do kompetencji zespołu w szczególności należą takie obszary jak Brand PR, B2C, influencer marketing oraz content marketing. Wśród klientów działu Tech&Consumer są m.in. Pyszne.pl, Betclic, Canon czy Somfy.

Ostatnie miesiące były dla zespołu Tech&Consumer niezwykle intensywne. W związku z powiększeniem portfolio klienckiego K+PR o kilka dużych marek, naturalnym ruchem było wzmocnienie naszego zespołu. Cieszy mnie fakt, że wraz z rozwojem obszaru PR-u produktowego oraz CSR, mamy możliwość współpracy z tak utalentowanymi specjalistami, do których bez wątpienia należą nowi członkowie zespołu – mówi Marcin Kuchno, Head of Tech&Consumer w agencji Komunikacja Plus PR.

Do zespołu Marcina Kuchno dołączyło aż 4 nowych specjalistów: Wojciech Wołk-Łaniewski, Kamila Loose, Katarzyna Duda oraz Anna Chorążak.

Wojciech Wołk-Łaniewski dołączył do K+PR w roli PR Managera. Ma sześcioletnie doświadczenie w komunikacji projektów z obszaru kultury, motoryzacji, retailu oraz branży architektury wnętrz. Współpracował z takimi markami jak Carrefour, Empik, Lamborghini, Bentley, SEAT, Ceramika Paradyż czy Wydawnictwo Muza. Współtworzony przez niego projekt CUPRA #createthepath został jednym z finalistów 2020 SABRE EMEA Awards w kategorii The Baltic. Przed dołączeniem do K+PR pracował m.in. w agencjach MSL i WALK PR. Absolwent filozofii oraz kulturoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim, tłumacz literatury anglojęzycznej.

Kamila Loose to doświadczona CSR Manager. Z branżą związana od 2010 roku, ale już dużo wcześniej prowadziła działania w obszarze wolontariatu pracowniczego w firmie z branży ubezpieczeniowej. Specjalizuje się głównie w działaniach w obszarze społecznym. Odpowiadała za działania CSR m.in. w Axa, Pracodawcach RP czy Polskiej Grupie Energetycznej SA. Współpracowała m.in. z firmami reprezentującymi najróżniejsze sektory, NGO-sami, administracją publiczną, koordynowała duże, multisektorowe projekty w obszarze CSR.

Katarzyna Duda wspiera K+PR w roli Senior PR Consultanta. W branży pracuje od 2016 roku. Specjalizuje się w projektach z obszaru PR-u produktowego i media relations. Doświadczenie zdobywała z klientami z różnych sektorów, m.in.: nowych technologii (Huawei CBG, Xiaomi), RTV/AGD (Hisense), mediów i rozrywki (CNN International), a także lifestyle (Victorinox). W ramach tych projektów prowadziła biuro prasowe, organizowała eventy dla mediów, aranżowała testy sprzętów czy koordynowała działania w zakresie influencer marketingu. Ponadto realizowała kampanię edukacyjną dla Huawei CBG „Włącz ochronę oczu”, która została nagrodzona Złotym Spinaczem w 2021 roku.

Anna Chorążak objęła stanowisko Junior PR Consultanta. Swoją przygodę z branżą komunikacyjną rozpoczęła dwa lata temu. Obecnie pracę zawodową łączy ze studiami na kierunku Komunikacja i Media. Do tej pory odpowiadała m.in. za tworzenie contentu i planowanie komunikacji dla klientów agencji kreatywnej m.in. z branży nowoczesnych usług. Posiada doświadczenie w organizacji eventów, a także realizacji i prezentacji projektów CSR w związku z działalnością w międzynarodowej organizacji Enactus. Aktualnie prowadzi głównie działania z zakresu media relations dla klientów z sektora technologicznego.

Comments

comments

81
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...