Nowe Władze SOIT. Nowa strategia

Informacja Prasowa - 10.01.2020
133

Nowe Władze SOIT. Nowa strategia

7 stycznia 2020 odbyło się Walne Zgromadzenie Członków SOIT, które dokonało podsumowania dwóch lat działalności oraz wybrało Władze Stowarzyszenia na kadencję 2020-21.

Rok 2019 był dla SOIT czasem podsumowań, intensywnych działań i wyjątkowych wydarzeń z okazji Jubileuszu 10-lat działalności. SOIT opublikował wyniki Barometru SOIT – pierwszego badania rynku incentive w Polsce, współkoordynował Meetings Week Poland 2019,  zorganizował pierwsze wydarzenie integracyjne dla właścicieli i pracowników agencji członkowskich – „SOIT na Fali” oraz zainicjował cykl spotkań „SOIT Talks”, które stanowią platformę wymiany wiedzy dla właścicieli agencji incentive. Finałowym wydarzeniem roku była Gala Columbus Day, podczas której świętowano Jubileusz 10-lecia SOIT i zebrano w trakcie aukcji rekordową kwotę 73 494 zł na cele charytatywne.

 

„Jestem dumy z SOIT i z tego co osiągnęliśmy przez ostatnie lata. Osobiście uważam, że największy sukces naszego stowarzyszenia to panujące relacje i przyjazna atmosfera wewnątrz, dzięki której jesteśmy w stanie osiągać coraz więcej. Dziękuję Zarządowi za fantastyczną współpracę.”  – podsumowuje dwuletnią kadencję i w sumie 4 lata za sterami SOIT, Sebastian Słoniewski.

 

Walne Zgromadzenie Członków wybrało nowe Władze SOIT na kolejną dwuletnią kadencję 2020-2021. Prezesem Zarządu SOIT została Olga Krzemińska-Zasadzka (Managing Director Agencji Power). Funkcję Wiceprezesa będą pełnić Łukasz Adamowicz (wiceprezes Grupy BFC) oraz Krzysztof Pobożniak (Prezes Haxel Events&Incentice). W skład zarządu weszły również Agnieszka Słowik (President, Flower Travel) oraz Anna Zowczak (prezes agencji Motivoscope). Walne Zgromadzenie Członków wybrało także członków Komisji Etyki i Komisji Rewizyjnej.

 

„Zdecydowałam się kandydować do Zarządu SOIT ponieważ w pełni zgadzam się z wartościami, zasadami i misją Stowarzyszenia. Za ogromny sukces SOIT uważam to, że udało nam się stworzyć przyjazne relacje, w ważnych kwestiach mówić jednym głosem, odważnie podejmować kluczowe decyzje, a przede wszystkim efektywnie realizować nasze plany i założenia. Wierzę, że wspólnie możemy budować pozytywny wizerunek branży i z sukcesami działać na rzecz propagowania incentive travel jako silnego i efektywnego narzędzia biznesowego. Będziemy umacniać współpracę z obecnymi Partnerami SOIT, a także jesteśmy otwarci na nowych Partnerów i nowe inicjatywy branżowe.” – podsumowuje Olga Krzemińska-Zasadzka, Prezes Zarządu SOIT.

 

Jeszcze we wrześniu 2019 członkowie SOIT przyjęli nową strategię Stowarzyszenia na lata 2020-2021. Wybrano priorytetowe działania związane z budowaniem przyszłości SOIT, aktywnością na rzecz organizacji, firm członkowskich i ich pracowników oraz na rzecz rynku MICE. Nowo wybrany Zarząd SOIT będzie w najbliższym czasie przygotowywać plan działań w ramach ustalonej strategii rozwoju.

 

„Planujemy skupić się na tych aktywnościach, które wspierają działalność i budują przewagę konkurencyjną agencji członkowskich, ale także będą rozwojowo wpływać na cały rynek incentive travel. Planujemy kontynuować promocję najlepszych standardów przetargowych w ramach projektu Dobry Przetarg. Jesteśmy też otwarci na przyjęcie kolejnych członków – skuteczne i etycznie działające agencje incentive.” – relacjonuje Łukasz Adamowicz, Wiceprezes Zarządu SOIT.

 

„Duży nacisk położymy na rozwój badania polskiego rynku incentive travel – Barometr SOIT, a także na wyliczenie wartości pracy agencji incentive. Te narzędzia i projekty widzimy jako kluczowe dla rozwoju agencji SOIT, jak i całego rynku. Liczymy także na owocną współpracę z  innymi organizacjami w ramach przyjętej przez nas strategii rozwoju”. – dodaje Krzysztof Pobożniak, Wiceprezes Zarządu SOIT.

 

W ramach obszarów strategicznych znalazły się także działania edukacyjne i informacyjne dla członków, pracowników i klientów, rozwój Wydarzeń organizowanych przez SOIT, takich jak Columbus Day czy SOIT Talks, a także tworzenie nowych inicjatyw realizujących cele statutowe SOIT.

SOIT zrzesza obecnie 28 członków zwyczajnych reprezentujących 24 profesjonalne agencje incentive travel: Activezone, Airtours Club, Businessman Fun Club, Conqueror Travel Club, eTravel, Flower Travel, Grupa TSO, Haxel Events & Incentive, Incentive Care, InDreams, Margot Travel, Mazurkas Travel, Motivoscope, NU Horizons, OBP Incentive & Sport Travel, Polka Travel, Power, Pracownia Przygód, Rival Group, Top Travel Incentives & Holidays, Travel Concierge, United Partners, Viventum, Weco Travel Services.

Walne Zgromadzenie odbyło się 7 stycznia 2020 w Centrum Konferencyjnym MsMermaid w Warszawie.

Skład nowo wybranych władz SOIT:

 Zarząd SOIT 2020-2021

1) Olga Krzemińska-Zasadzka – Prezes Zarządu SOIT

2) Łukasz Adamowicz – Wiceprezes Zarządu SOIT

3) Krzysztof Pobożniak – Wiceprezes Zarządu SOIT

4) Agnieszka Słowik – Członek Zarządu SOIT

5) Anna Zowczak – Członek Zarządu SOIT

Komisja Rewizyjna 2020-2021

1) Agata Gościńska

2) Andrzej Hulewicz

3) Sebastian Słoniewski

Komisja Etyki 2020-2021

1) Edyta Jabłońska-Hulimka

2) Joanna Jabłońska

3) Mikołaj Jeżak

4) Agnieszka Lewandowska

5) Liwiusz Misiaszek

6) Sylwia Sadoch

7) Maria Szura

Nowy Zarząd

Członkowie SOIT

***

Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel

Zrzeszamy liderów rynku incentive travel. Od 2009 roku działamy na rzecz profesjonalizacji i edukacji branży oraz wyznaczamy najwyższe standardy organizacji podróży incentive travel. Obecnie naszymi członkami są 24 agencje incentive travel, spełniające wysokie kryteria dotyczące doświadczenia, bezpieczeństwa, obrotów i jakości świadczonych usług. Naszym celem jest propagowanie incentive travel jako silnego i efektywnego narzędzia biznesowego. Agencje SOIT zrealizowały w 2018 r. 646 wyjazdów dla ponad 35 tys. osób o wartości blisko 213,5 mln zł.

Comments

comments

133
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...