Nowe władze Polskiej Organizacji Reklamodawców

Informacja Prasowa - 09.06.2025
62

Dariusz Maciołek (CMO&CXO BNP Paribas Bank Polska) nowym prezesem POR

W piątek 6 czerwca odbyło się Walne Zgromadzenie Polskiej Organizacji Reklamodawców (POR) podczas którego podsumowano dotychczasową działalność POR i przeprowadzono wybory nowych władz stowarzyszenia.

Podczas obrad przeprowadzono głosowania dotyczące udzielenia absolutorium ustępującym władzom. Walne Zgromadzenie wysoko oceniło działalność organizacji. Podziękowano ustępującemu zarządowi i Elżbiecie Gorajewskiej – Dyr. Zarządzającej POR.

Po zakończeniu dwuletniej kadencji dotychczasowego Zarządu wybrano nowe władze Polskiej Organizacji Reklamodawców. Funkcję prezesa objął Dariusz Maciołek, CMO&CXO BNP Paribas Bank Polska.

Dziękuję za zaufanie, którym obdarzyli mnie członkowie i członkinie POR – powiedział Dariusz Maciołek. – Przed nami intensywny czas pracy nad dalszym rozwojem POR – zarówno jeśli chodzi o liczbę zrzeszonych marketerów, jak i pogłębianie ich wpływu w organizacjach oraz na rynku. Chcemy wzmacniać kompetencje, integrować środowisko marketingowe i rozwijać współpracę z innymi organizacjami branżowymi. POR to przestrzeń dla wiedzy, relacji i wspólnego działania – dodaje.

Na stanowisko wiceprezeski wybrano Aleksandrę Gawlas, Dyrektorkę Marketingu Henkel.

Nowy skład Zarządu POR tworzą również:

  • Barbara Pijanowska-Kuras, CMO, Credit Agricole
  • Agnieszka Durst, Dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego, UNIQA
  • Katarzyna Piwowarczyk, Country Marketing Manager, IKEA
  • Tomasz Chmielewski, Head of Marketing, Bolton Group
  • Donata Wolińska, Chief Transformations & Sustainability Officer Poland & Baltic HUB, L’Oréal

 

Uzupełniająco do obecnej kadencji Rady Nadzorczej POR dołączyły:

  • Anna Dzierżędzka, CEE Connections Planning and Media Director w PepsiCo
  • Ewa Lampart, Chief Marketing and Communications Officer, LOT Polish Airlines

 

Polska Organizacja Reklamodawców to jedyna, niezależna organizacja będąca głosem marketerów i reprezentująca ich interesy.

O POR

Polska Organizacja Reklamodawców (POR) powstała jako związek pracodawców, mający na celu integrację i reprezentację środowiska reklamodawców w Polsce. Misją POR jest tworzenie coraz bardziej profesjonalnego rynku a także najwyższych standardów działania. Organizacja powstała z inicjatywy komitetu założycielskiego utworzonego przez marketerów, reprezentujących takie marki jak m.in. Pepsico, Henkel, Autopay, BNP Paribas, Credit Agricole, Dr. Oetker, E. Wedel, FritoLay, Haleon, H&M, L’Oreal, Mondelez, T-Mobile, Mastercard, Ikea, Versuni, Nestle i Visa. Obecnie POR liczy 35 członków. Działania POR opierają się o współpracę z istniejącymi organizacjami branżowymi w Polsce i na świecie.

https://por.org.pl/

 

Comments

comments

62
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...