Nowe serwisy dołączyły do Royal Ad
Witryny businesstraveller.pl oraz strefainwestorow.pl dołączyły do portfolio Royal Ad – sieci reklamowej dla segmentu premium. Współpraca z serwisami pozwoli dotrzeć do nowych niszowych grup – podróżujących biznesmenów oraz inwestorów giełdowych.
Dzięki nawiązaniu współpracy z witrynami businesstraveller.pl i strefainwestorow.pl, powiększyliśmy swoje dotarcie do wysokiej kadry zarządzającej, właścicieli firm i inwestorów. Nasze portfolio wydawców poszerzyło się o nowych użytkowników premium, wzmacniając tym samym naszą ofertę i pozycję na rynku – mówi Piotr Tomaszewski, Senior Buying Manager Royal Ad.
Serwis businesstraveller.pl to jedna z edycji popularnego pisma biznesowego Business Traveller, które powstało w 1976 roku w Wielkiej Brytanii. Strona skierowana jest do podróżujących biznesmenów, którzy chcą, aby ich podróże służbowe odbywały się na najwyższym poziomie. Porady znajdujące się na stronie dotyczące, m.in. aktywnego wypoczynku, mody, golfa czy kuchni sprawiają, że służbowe podróże stają się bardziej komfortowe i efektywne. Miesięcznie witryna odnotowuje około 350 000 odsłon i jest odwiedzana przez ponad 80 tys. użytkowników.
Strefainwestorow.pl to serwis edukacyjno-informacyjny, który kieruje swoją ofertę do inwestorów giełdowych zainteresowanych rynkiem akcji. Zawiera praktyczne informacje i porady dotyczące giełdy oraz inwestowania. Witryna jest odwiedzana przez ponad 83 tys. użytkowników i notuje ok. 450 000 odsłon miesięcznie. W 2016 roku serwis znalazł się w rankingu OBI wśród najważniejszych źródeł informacji o rynku kapitałowym, wyprzedzając m.in. wyboczrcza.biz, czy wp.pl (giełda).