Nowe narzędzie do budowania  platform analitycznych dla klientów MediaHub

Informacja Prasowa - 29.03.2022
138

Nowe narzędzie do budowania  platform analitycznych dla klientów MediaHub

Nowe narzędzie do budowania  platform analitycznych dla klientów MediaHub

Proaktywna analityka i zbieranie danych ze wszystkich dostepnych źródeł w czasie rzeczywistym – taką precyzję zapewnia  platforma Adverity, którą wdraża MediaHub Poland.

MediaHub zaczęło współpracę z Adverity, technologią, która umożliwia połączenie wszystkich danych dotyczących marketingu, sprzedaży oraz klientów i zbudowanie spójnego ekosystemu analizy biznesowej. Z Adverity korzystają globalne marki takie jak Forbes, Ikea, Red Bull czy Vodafone. Dzięki temu zaawansowanemu narzędziu analitycznemu, klienci MediaHub będą mogli monitorować wszystkie kampanie i źródła aktywności w czasie rzeczywistym. To oznacza jeszcze bardziej precyzyjną  ewaluację i planowanie działań reklamowych.

Co wyróżnia Adverity?

Adverity może połączyć dane z ponad 600 zintegrowanych źródeł w ramach jednego systemu. Dzięki zaawansowanemu silnikowi do transformacji danych, rekordowo szybko agreguje dane w łatwiejsze do zanalizowania zestawy. Przewagą nad innymi tego typu systemami jest moduł proaktywnej analityki, który automatycznie generuje rekomendacje potrzebne do poprawy wyników kampanii.

Narzędzie pozwala zidentyfikować najskuteczniejsze kampanie, optymalizować i zwiększać ich wydajność. Znaczącym ułatwieniem we współpracy marketera z klientem są przyjazne dla użytkownika wizualizacje, które Adverity tworzy na podstawie danych.

Comments

comments

138
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...